Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-30, 08:39   #85
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mitt näst tyngsta spel för galan blir:

Ogiltigt spel-ID: 2692471

Warlley Alves var deltagare i TUF brazil med Sonnen som coach han vann den säsongen om jag inte missminner mig helt. Han är en stor talang och imponerade mycket på mig under TUF. Han är bra både på marken och stående. Han är obesegrad även om hans senaste match mot ett annat stort löfte i Jouban lika gärna kunde varit en förlust, nu blev det dock en domslutsvinst. Men en jämn match var det, där Alves imponerade i början för att senare mattas av helt och hållet så hans kondition var inte på topp. Det är säkerligen något han jobbat på

Nordine var deltagare i TUF Canada vs Australia han vann inte men kom ändå till UFC. Han är rutinerad och har varit med länge. Han träbnar på Tristar med Firaz som huvudtränare ett bra gym som alltid brukar komma på bra gameplans. Nordine har hunnit gå tre matcher i UFC och vunnit alla via UD men utan att imponera allt för mycket på mig, han har inte mött någon vidare fighter än förrän nu mot Alves då och i Bellator där han faktiskt mötte Marius Zaromskis en match som han förlorade.
Nordine är 34 och jag tycker han är rätt slö han lär inte hänga med i Alves tempo i början och lär ta mycket stryk. jag tror på en enkel seger här för Warlley och oddset är helt ok enligt mig då jag tycker mer korrekt skulle ligga på 1.36

Är det någon som vill ha min syn på en annan fight är det bara att skriva, första helgen på ett tag jag är ledig

Senast redigerad av the chef den 2015-07-30 klockan 20:20.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat