Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-31, 07:49   #87
the chef
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

mm vissa matcher känns tuffa, nog matcherna vågar jag inte röra, de har sett slöa ut men har ett jäkla stöd i Brasilien så de kanske vaknar till liv för en kväll, förhoppningsvis deras sista fighter nu.

Cummins vs Feijao

Cummins är ju en väldigt bra brottare och det är med sin brottning han vinner matcher. Han har ändå imponerat en del sedan han kom in i UFC hastigt och lustigt med DC matchen där han blev utklassad, men vad kunde man sig förvänta sig egentligen? Efterr den matchen tycker jag dock att han utvecklats mycket och är nu enligt mig topp 15 i UFC. Visst han förlorade sin senaste match via KO dock mot en tuff motståndare i OSP. Men det är just hans stående som fortfarande behöver en del jobb, dock tycker jag ändå att han gjorde ett bra jobb i 1a ronden fram till slaget och hade tröttat ut OSP en hel del. Detta tror jag han kommer att göra med Cavalcante också.

Det var ett tag sedan vi såg Cavalcante fightas nu drygt 1 år sedan då han förlorade mot Bader. Han har ett tryck i nävarna och är ett svartbälte som typ alla brassar. Dock har vi inte sett någon subs alls från Cavalcante förutom den som han fick overturned då.
Cummins är enligt mig favorit och det är han enligt oddsen också, så ser tyvärr inte något värde på honom här.

Feijaos sätt att vinna är enligt mig en KO likt OSP gjorde dock får vi bara 3.1 på det just nu och det tycker jag inte är spelbart så låter bli den matchen tillsvidare. Ändras oddsen kan ett spel bli aktuellt från min sida
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat