Ämne: V75-Rättvik
Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-31, 19:35   #56
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
Försökte själv lägga ett bet på denna men gick ej, loppet dök upp men när jag la spelet några sekunder senare(cirka 2) var spelet stängt igen och när det kom upp igen låg oddset på 5,25. Samma visa med önas jocke i Avd2 som jag försökte få till 45ggr men gick inte där heller, loppet stängt direkt och ner till 12 ggr när de öppnade igen. Verkar svårt att få in uppenbara felsatta/generösa odds nuförtiden på Bet365. Förut kom ju alla lopp upp kl.10 inför v75. Idag satt jag nog en timma och refresha innan alla lopp hade dykt upp. Någon annan som upplevt samma? Sommarjobbare på oddsavdelningen?
Mycket trist. Det var deras två stora felodds idag. På den tiden jag fick spela hos dom brukade jag hinna att få in spelen till de odds som annonserades i Aftonbladet, men man fick vara snabb utav fan.

Man saknar fredagarna enormt när man kunde spela deras felodds, för det var verkligen omöjligt att gå back hos dom om man gjorde det frekvent. Verkar vara extremt nu på sommaren. Gissar att deras ordinarie bookmakers är på semester för dom som hade satt oddsen idag till V75 loppen var väldigt dåligt pålästa när dom satte oddsen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
schtek (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat