Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-31, 14:21   #46
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Neutron Broline i sista otroligt nerspelad på vinnarspelet... 50.000+ omsatt
Återigen, "harry-påsen".
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 14:29   #47
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Tvivlar på att Harrypåsen spikar en sådan "skräll". Det går väl på turordning/poäng och hur andra spelar. Men lägger någon ett tungt spel så kanske Harry hänger med.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 14:32   #48
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Hur ska Standout med bakskor kunna hålla spets mot Alvena Pele. Den är ju klart snabbare de första 50.
Sen kanske inte A.P är den tuffaste till slut, och knappast när som vanligt Melander har en hel arme`hjälpryttare.
Ja du, man behöver väl knappast vara raketforskare för att förstå att stallkamraterna till Standout (2,3) kommer hjälpa till i starten så att Alvena Pele inte kommer förbi.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 14:33   #49
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1641
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Tango Lavec struken...
Där rök min spik....suck
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 14:34   #50
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Synd man inte kunde spela hos bet365 men hoppas ni som kan la en slant hos dom på Special One i avd 4 till 25 ggr. Barfota runt om ffg och deras bookmakers helt snett på det. Drygt 4 ggr släppte unibet den till vilket mer speglar chansen på förhandsinformation.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 14:37   #51
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Synd man inte kunde spela hos bet365 men hoppas ni som kan la en slant hos dom på Special One i avd 4 till 25 ggr. Barfota runt om ffg och deras bookmakers helt snett på det. Drygt 4 ggr släppte unibet den till vilket mer speglar chansen på förhandsinformation.
25 ggr speglar chansen rätt bra när man ser vem som sitter i sulkyn...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 16:56   #52
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Neutron Broline i sista otroligt nerspelad på vinnarspelet... 50.000+ omsatt
Huselius sa i Vass eller Kass, att Neutron Broline tar ledningen från springspår och skall slås därifrån. Samtidigt talade han om, att Nose Gear skulle strykas. Långt innan den officiellt ströks.
Men Neutron B är bara streckad på 4 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 17:21   #53
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ja du, man behöver väl knappast vara raketforskare för att förstå att stallkamraterna till Standout (2,3) kommer hjälpa till i starten så att Alvena Pele inte kommer förbi.
Solvallas lopp 7 var ett sådant lopp idag. Tarzans armé lade sig på de fyra första platserna. I sista kurvan var kommentatorer och alla beredda på att bada nakna i Bällstaån, om inte en Tarzantränad vann. Men aj vad man bedrog sig när Per Lennartsson och Torbjörn Jansson slog dem.

Det kan bli likadant imorgon. Jag funderar på att strecka 1 Standout, 6 Ed You, 7 Smilin Eli och 8 Cool Keeper.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 18:08   #54
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Synd man inte kunde spela hos bet365 men hoppas ni som kan la en slant hos dom på Special One i avd 4 till 25 ggr. Barfota runt om ffg och deras bookmakers helt snett på det. Drygt 4 ggr släppte unibet den till vilket mer speglar chansen på förhandsinformation.
Försökte själv lägga ett bet på denna men gick ej, loppet dök upp men när jag la spelet några sekunder senare(cirka 2) var spelet stängt igen och när det kom upp igen låg oddset på 5,25. Samma visa med önas jocke i Avd2 som jag försökte få till 45ggr men gick inte där heller, loppet stängt direkt och ner till 12 ggr när de öppnade igen. Verkar svårt att få in uppenbara felsatta/generösa odds nuförtiden på Bet365. Förut kom ju alla lopp upp kl.10 inför v75. Idag satt jag nog en timma och refresha innan alla lopp hade dykt upp. Någon annan som upplevt samma? Sommarjobbare på oddsavdelningen?
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 18:11   #55
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 11
Sharp$: 165
Standard

När kommer ev sko information och dylikt?
Tänkte på morgondagens trav.
lhffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 18:35   #56
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
Försökte själv lägga ett bet på denna men gick ej, loppet dök upp men när jag la spelet några sekunder senare(cirka 2) var spelet stängt igen och när det kom upp igen låg oddset på 5,25. Samma visa med önas jocke i Avd2 som jag försökte få till 45ggr men gick inte där heller, loppet stängt direkt och ner till 12 ggr när de öppnade igen. Verkar svårt att få in uppenbara felsatta/generösa odds nuförtiden på Bet365. Förut kom ju alla lopp upp kl.10 inför v75. Idag satt jag nog en timma och refresha innan alla lopp hade dykt upp. Någon annan som upplevt samma? Sommarjobbare på oddsavdelningen?
Mycket trist. Det var deras två stora felodds idag. På den tiden jag fick spela hos dom brukade jag hinna att få in spelen till de odds som annonserades i Aftonbladet, men man fick vara snabb utav fan.

Man saknar fredagarna enormt när man kunde spela deras felodds, för det var verkligen omöjligt att gå back hos dom om man gjorde det frekvent. Verkar vara extremt nu på sommaren. Gissar att deras ordinarie bookmakers är på semester för dom som hade satt oddsen idag till V75 loppen var väldigt dåligt pålästa när dom satte oddsen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
schtek (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 20:17   #57
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Ser att nordicbet inte ger mer än 5.50 på Neutronen. Vad är anledningen? Vad gör Lennartsson när Örjan kommer fram och trycker efter 1000 meter?
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 21:30   #58
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Min feeling är att Witasp kommer trycka av alla raketer från start i Guldloppet och därmed spetsa med Coolkeeper även fast denne står ifrån sämsta tänkbara läge. Vem slår denne därifrån? Svar: Ingen. Mycket spelvärd spik enligt mig.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 21:45   #59
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Min feeling är att Witasp kommer trycka av alla raketer från start i Guldloppet och därmed spetsa med Coolkeeper även fast denne står ifrån sämsta tänkbara läge. Vem slår denne därifrån? Svar: Ingen. Mycket spelvärd spik enligt mig.
Säger att han ska backa. Känns som han gör det också med tanke på att han inte var helt nöjd med hur hästen kändes i senaste starten.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 22:00   #60
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Min feeling är att Witasp kommer trycka av alla raketer från start i Guldloppet och därmed spetsa med Coolkeeper även fast denne står ifrån sämsta tänkbara läge. Vem slår denne därifrån? Svar: Ingen. Mycket spelvärd spik enligt mig.
Seriöst? Kul kille du lycka till för max 6
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td