Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-16, 22:26   #461
Hilding

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nej, inte bästa hästen men jäkligt fin i första heatet, grön i sammanhanget och gjorde det tipptopp. Trodde inte han skulle göra det så bra som han gjorde i finalen, klart överraskad mot en så härdad elithäst som varit med i alla stora lopp. Tiden i finalen blev med det näst snabbaste i historien, det går inte så fort när tre lopp avverkas på några timmar.

Resten är din egen tolkning. Att detta skulle varit det sämsta som körts tycker jag motbevisas av ovanstående tider, och det av två icke betrodda hästar.

Västerbo har mycket en kul framtid och ska bli intressant att följa när han redan nu gör det så bra mot eliten. Där kan vi snacka skoryck som gjorde mirakel.

Sov gott!
Jag har aldrigt/ingenstans påstått att detta var det sämsta som körts någonsin. Isf blandar du ihop mig med ngn annan.

Tvärtom så var heat 1 världsklass medans heat 2 var ytterst mediokert givet bana/utrustning och att flera gjort sitt i heat 1.

Men det blir tröttsamt läsa alla obegränsade och onyanserade hyllningar av ett visst stall. DR gör det onekligen bra och har några riktigt fina hästar men oxå ett material att jobba med som i princip ingen annan. Materialet är topp 3 i landet men som tränare är han ej top 10 och som kusk ej top 25 är min uppfattning.
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat