Citat:
Ursprungligen postat av Hilding
Jag har aldrigt/ingenstans påstått att detta var det sämsta som körts någonsin. Isf blandar du ihop mig med ngn annan.
Tvärtom så var heat 1 världsklass medans heat 2 var ytterst mediokert givet bana/utrustning och att flera gjort sitt i heat 1.
Men det blir tröttsamt läsa alla obegränsade och onyanserade hyllningar av ett visst stall. DR gör det onekligen bra och har några riktigt fina hästar men oxå ett material att jobba med som i princip ingen annan. Materialet är topp 3 i landet men som tränare är han ej top 10 och som kusk ej top 25 är min uppfattning.
|
Mina svar var till Spiken om du inte såg det, för att få perspektiv på årets omgång kontra historien. Du hoppade in med ditt svar om helt annat. Blir lätt man gnäller när inte de stora namnen deltog i finalen. Dock förtar det inte prestationerna. Support J har fått ofantligt mycket skit i media/sociala nätverk hela sommaren, så förstår den vinnaren inte smakade mumma för många och då blir det ett skit Åbys ihop med Västerbo...
Jag hyllar hur mycket jag vill och med hans många kanoner så lär de bli en jäkla många fler ggr. Det var du som hoppade till tränarfokuset och inte till hästen Västerbofokuset. Synd för dig att Redén har så många kanoner i stallet för det ger mig anledning att fortsätta hylla hans hästar
Nu kom även två nya, Propulsion och Shaqline är hemma på Furuby.