Ämne: V64 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-09, 19:31   #2
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

7 Verona Brodda i första tror jag inte särskilt mycket på. Fint intryck i första starten från spets men helt annorlunda sist när hon bara sprang och vinglade över upploppet trots toppfin resa. Mycket tuffare emot nu också, tror inte hon räcker

6 Racing Mange gillar jag verkligen stilen på men tror det blir tufft även för honom. Har inte riktigt räckt till mot så bra hästar som han möter nu även om det är en outsider om några favoriter kommer bort.

3 Borups Powerful ska gälla som solklar favorit här. Visat mycket mer än konkurrenterna och huvudet högre av vad man sett. Dock tvååring och har ju inte visat sig vara den stabilaste herren direkt.

Värst emot tror jag 1 Borups Puma och 4 Absolut Gehör med duktige Peter Jensen som tränare är, även om jag också vill höja ett varningens finger för Ricochet Face. En hingst efter Raja Mirchi med enligt mig hög kapacitet som gjort det ganska bra men haft lite problem med stilen i sina starter. Bör betänkas att Luddes hästar ofta utvecklas enormt mycket vid vissa perioder och skulle denna vara inne i en sådan är jag inte helt främmande för att han går fram och plockar de från dödens om Borups Powerful kommer bort.

Samma gäller 2 Robinia Face men den rankar jag ändå ner något då den inte bevisat allt för mycket än.

Min ranking; 3-4-1-8-6-2-7-9-5.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat