Citat:
Ursprungligen postat av Misär
Undrar detsamma. Vilket är alternativet. Och hur får man ut pengarna som man måste ta ut via skrill från spelbolagen? Dvs. hur får jag pengarna till en bättre wallet från skrill ? Kan man flytta dom från skrill till en annan wallet?
|
Neteller är ju enda alternativet men det är samma ägare numera. Detta är sjukt lustigt, är silvervip på skrill o brukar få mina cash en dag senare jag gjort uttaget eller t.o.m samma dag ibland. Har ju en stor summa kvar på mitt skrillkonto atm. Dom jag pratat med på twitter som också har skrill väntar också på uttag, kan inte tänka mig skrill blåser ngn eller att ägarna skulle rymma med alla pengar, men värre saker har ju hänt i spelbranschen.
Nu prata jag precis med vipsupport på telefon o damen i luren sa att dom upplevt stora problem med uttag till just banker i sverige men det bör gå att ta ut direkt till visa/mastercard, problemen bör vara lösta till onsdag enligt henne men kan dröja några dar, " a couple of days" som hon sa. Sa åt henne att dom borde kommunicera bättre med sina kunder tex på deras twitter så folk som är oroliga över sina pengar får veta vad som är problemen, hon skulle hälsa sina kolleger det. Så det är senaste nytt.