Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-07, 23:35   #106
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

skrill card blir maste efter detta om man ska fortsatta anvanda sig av skrill. Da neteller har samma agare sa blir det ingen storre forandring om man byter till de tycker jag.
De maste sta ngn bank sakerhet bakom skrill annars ar vi alla blasta da manga av oss har rejala summor hos skrill. Sa jag kommer iallfall fixa skrill mastercard och ge de chansen med den sen far vi se men borjar kannas otryggt ha sa mkt pengar via skrill.

pengar iallafall ar inte ens pa vag annu, da man brukar pa email fran de nar de ar pa vag och jag iallafall har ej fatt ngn an. Orolig ar jag inte men kanns bara oproffsigt det hela.Kanns som man ar tillbaka i tiden nar Wagner var fortfarande relativt ung och mastrade pa SO trots att han ej visste vem Kobe Brayant eller Ronaldo(9) var men anda lyckades halla 120%ROI.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-09, 15:20   #107
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Någon som fått sina pengar idag måndag?? Vågar man fortsätta använda skrill o sätta in idag är ju frågan
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-09, 15:35   #108
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Undrar detsamma. Vilket är alternativet. Och hur får man ut pengarna som man måste ta ut via skrill från spelbolagen? Dvs. hur får jag pengarna till en bättre wallet från skrill ? Kan man flytta dom från skrill till en annan wallet?
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-09, 18:13   #109
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Undrar detsamma. Vilket är alternativet. Och hur får man ut pengarna som man måste ta ut via skrill från spelbolagen? Dvs. hur får jag pengarna till en bättre wallet från skrill ? Kan man flytta dom från skrill till en annan wallet?
Och vilken wallet är bättre? Lite OT kanske men skulle vara bra om någon har förslag. Är väl bara Skrill och Neteller som gäller?
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-09, 18:36   #110
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Undrar detsamma. Vilket är alternativet. Och hur får man ut pengarna som man måste ta ut via skrill från spelbolagen? Dvs. hur får jag pengarna till en bättre wallet från skrill ? Kan man flytta dom från skrill till en annan wallet?
Neteller är ju enda alternativet men det är samma ägare numera. Detta är sjukt lustigt, är silvervip på skrill o brukar få mina cash en dag senare jag gjort uttaget eller t.o.m samma dag ibland. Har ju en stor summa kvar på mitt skrillkonto atm. Dom jag pratat med på twitter som också har skrill väntar också på uttag, kan inte tänka mig skrill blåser ngn eller att ägarna skulle rymma med alla pengar, men värre saker har ju hänt i spelbranschen.

Nu prata jag precis med vipsupport på telefon o damen i luren sa att dom upplevt stora problem med uttag till just banker i sverige men det bör gå att ta ut direkt till visa/mastercard, problemen bör vara lösta till onsdag enligt henne men kan dröja några dar, " a couple of days" som hon sa. Sa åt henne att dom borde kommunicera bättre med sina kunder tex på deras twitter så folk som är oroliga över sina pengar får veta vad som är problemen, hon skulle hälsa sina kolleger det. Så det är senaste nytt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+5)
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-09, 19:45   #111
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag har också varit kontakt med vipsupporten idag, precis som under förra veckan och det känns som att vi kan vara lugna. Problem uppstår ibland för alla och det verkar vara så att det är inte enbart skrills fel i det här fallet utan svenska bankerna har också strulat. Då är det bättre att det drar ut lite på tiden bara det blir säkert tillslut.

Håller med om det ofta kan vara lite dålig kommunicering från skrills sida och få svar på mail kan man ju bara glömma, såvida man inte är vipkund. Riktigt klent att inte ha en fungerande mailsupport.

Det känns dock väldigt långsökt att ett företag i miljardklassen skulle scamma sina kunder så det behöver vi nog inte oroa oss för. Bara köra på som vanligt så är väl uttagen igång under veckan får vi hoppas.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 17:16   #112
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Dagens skrill, på min fråga jag ställt var tredje dag typ. Är problemet med överföringen till Svenska banker löst?

Har ganska stora belopp, inte orolig men börjar bli lite irriterad

"Unfortunately, not yet. We hope to have this fixed shortly, but we can't know for sure.

Really sorry for the inconvenience!

Regards,
Victoria
VIP Account Manager, Central Europe"
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 17:55   #113
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Dagens skrill, på min fråga jag ställt var tredje dag typ. Är problemet med överföringen till Svenska banker löst?

Har ganska stora belopp, inte orolig men börjar bli lite irriterad

"Unfortunately, not yet. We hope to have this fixed shortly, but we can't know for sure.

Really sorry for the inconvenience!

Regards,
Victoria
VIP Account Manager, Central Europe"
Mmm fick samma sjuka svar, va fan e detta, såna svävande svar bådar inte gott, dom e ju skitstora något måste vara fel dom förlorar ju mycket pengar på att inga svenskar använder dom just nu men de verkar ju inte va prioriterat överhuvudtaget att lösa nått. Pratade med min bank(danske bank) och dom sa att dom inte haft några problem med utlandstransaktioner etc senaste tiden. Så va fan håller skrill på med?!
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:05   #114
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Någon som scannat av andra forum, typ SBR?

Är det fler än svenskar som har problem med uttag?

Funkar ju att sätta in pengar från Skrill, så helt barskrapade bör dom ju inte vara...
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:19   #115
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Detta ar riktig skandal. Har gatt nu 15 dagar och de kommer ej ut ens med riktiga forklaringar. Skumt detta da ingen svensk bank jag kontaktat har haft problem med att ta emot pengar fran utlandet. Sen de svenskar som tagit ut till sina skrill mastercard har fatt alla sina pengar i tid.

Problemet ar att alla mina bookmakers later mig bara ta ut till skrill da alla mina insattningar varit fran skrill.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:27   #116
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Det som gör mig mest grinig är deras hantering av det hela. Dom hade kunnat skickat ett mail direkt ist för att bara låta kunderna vänta i tystnad. Jag har inte fått någon info från dom utan att ha mailat först.
Väntar på svar angående deras Mastercard
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:56   #117
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Är det bara banköverföring som felar?
Någon som fått ut pengar till sitt kreditkort som man reggat? (Är det några limits för hur mycket man kan ta ut till sitt visa?)
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 19:30   #118
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Någon som scannat av andra forum, typ SBR?

Är det fler än svenskar som har problem med uttag?

Funkar ju att sätta in pengar från Skrill, så helt barskrapade bör dom ju inte vara...
En ny tråd på samma tema på pokerforum. Inte sett nåt på SBR.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-12, 10:56   #119
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Dagens uppdatering. Svar på min fråga om det går att ta ut på deras Mastercard om man ordnar det.

"We temporarily don't process payments to Swedish banks due to technical reasons which we expect to be solved within a few days."
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 06:40   #120
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

tekniska skäl (??) Dom har ju sagt "a few days" i snart 14 dagar, om jag inte visste bättre låter det precis som när man prata med gamla pokersidorsupport som inte finns längre som snodde ens pengar

Senast redigerad av nock den 2015-11-13 klockan 06:41.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td