Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-16, 11:06   #985
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Likewise!
Mina åsikter bygger på rimliga argument, kan inte se att dina åsikter backas av något konkret argument tillbaka mer än att du tycker det är okej. Ännu mer ironiskt är det när hon går till nyhetsblaskorna och skriker ut nykär för hela slanten, för ett par månader sedan, känns väldigt seriöst

Men men, bara mina åsikter, alla tänker vi olika och tur är väl det, annars hade världen varit riktigt tråkig.

*Fotnot: Jag hade tyckt likadant oavsett kön.
Jag vet inte vad konkreta argument ska vara i detta fallet, det är inte så att jag kan backa mina argument med fakta. Utan jag ser inte hennes agerande som något uppseendeväckande, hennes inspelning är inte värre än vilken annan skådespelare.

Du anser att hon gör detta "utvik" för att få PR, du får det att låta som att Jessica varit med på nakenbilder i en porrtidning. Dina konkreta argument lyder: "hennes agerande är ett billigt sätt att komma ut på marknaden".
Jag vet inte om jag håller med att ditt argumenterande är så rimliga och konkreta.

Jag ser inte problemet egentligen, hon har spelat in en enkel sexscen som du får att framstå som hon spelat in porr. Varför skulle detta förändra min respekt för henne, hennes kvalitéer som programledare kvarstår! Hennes charm är den samma som tidigare.

Det jag ser är någon som lever i det förgångna, zabatsu vi lever idag i 2015. Du tycker uppenbarligen att kvinnor ska bete sig på ett visst sätt, som jag inte tycker är förenligt med dagens samhälle!

Eftersom vi har skilda åsikter i detta så kan jag enbart säga: Jessica Almenäs, låt inte bakåtsträvarna påverka dig!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat