Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-13, 11:03   #976
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Jag håller inte med dig!
Serien handlar ju om olika kändisar som spelar sig själva! Låt Jessica ha lite skoj utan att lynchas. Det är en väldigt oskyldig scen!
Likewise!
Mina åsikter bygger på rimliga argument, kan inte se att dina åsikter backas av något konkret argument tillbaka mer än att du tycker det är okej. Ännu mer ironiskt är det när hon går till nyhetsblaskorna och skriker ut nykär för hela slanten, för ett par månader sedan, känns väldigt seriöst

Men men, bara mina åsikter, alla tänker vi olika och tur är väl det, annars hade världen varit riktigt tråkig.

*Fotnot: Jag hade tyckt likadant oavsett kön.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 14:54   #977
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

låter nästan som om någon har lite "crush" på Jessica...
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 15:00   #978
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Likewise!
Mina åsikter bygger på rimliga argument, kan inte se att dina åsikter backas av något konkret argument tillbaka mer än att du tycker det är okej. Ännu mer ironiskt är det när hon går till nyhetsblaskorna och skriker ut nykär för hela slanten, för ett par månader sedan, känns väldigt seriöst

Men men, bara mina åsikter, alla tänker vi olika och tur är väl det, annars hade världen varit riktigt tråkig.

*Fotnot: Jag hade tyckt likadant oavsett kön.
Ok, så man kan inte vara nykär samtidigt som man utövar ett jobb genom en skådespelarscen ?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 21:43   #979
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Synd att det inte var Tess som gjorde den där scenen, hon är ju 10 gånger snyggare än Almenäs som känns rätt tantig faktiskt.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 21:51   #980
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Synd att det inte var Tess som gjorde den där scenen, hon är ju 10 gånger snyggare
än Almenäs som känns rätt tantig faktiskt.
Kvinnor är väl lite som maltdrycker, Tess och Almenäs (öl) klass I men nu finns ju alkoholfri öl också.

Nej det ska vara lite bättre tryck. Ett par rejäla kapsyler behöver inte vara fel.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 21:58   #981
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Kvinnor är väl lite som maltdrycker, Tess och Almenäs (öl) klass I men nu finns ju alkoholfri öl också.

Nej det ska vara lite bättre tryck. Ett par rejäla kapsyler behöver inte vara fel.

Mvh Uffe
Absolut, och om man dessutom groggar så gäller det att inte reducera bort sig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+55)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 10:13   #982
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Hade det varit La Camilla som gjort det för pengarna hade man förstått det ,men det där var jäkligt lågt av J Almenäs! Skämmes tamefan.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 10:15   #983
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Absolut, gäller det att inte reducera bort sig.
Det gör väl alla utom Speedy som spelar 40000 rader.

Mvh. Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 22:33   #984
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Slappna av nu. Det är ingen uppföljare till Långt ner i halsen hon medverkat i.

Förövrigt lät hon precis så som jag föreställt mig.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+100)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-16, 10:06   #985
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Likewise!
Mina åsikter bygger på rimliga argument, kan inte se att dina åsikter backas av något konkret argument tillbaka mer än att du tycker det är okej. Ännu mer ironiskt är det när hon går till nyhetsblaskorna och skriker ut nykär för hela slanten, för ett par månader sedan, känns väldigt seriöst

Men men, bara mina åsikter, alla tänker vi olika och tur är väl det, annars hade världen varit riktigt tråkig.

*Fotnot: Jag hade tyckt likadant oavsett kön.
Jag vet inte vad konkreta argument ska vara i detta fallet, det är inte så att jag kan backa mina argument med fakta. Utan jag ser inte hennes agerande som något uppseendeväckande, hennes inspelning är inte värre än vilken annan skådespelare.

Du anser att hon gör detta "utvik" för att få PR, du får det att låta som att Jessica varit med på nakenbilder i en porrtidning. Dina konkreta argument lyder: "hennes agerande är ett billigt sätt att komma ut på marknaden".
Jag vet inte om jag håller med att ditt argumenterande är så rimliga och konkreta.

Jag ser inte problemet egentligen, hon har spelat in en enkel sexscen som du får att framstå som hon spelat in porr. Varför skulle detta förändra min respekt för henne, hennes kvalitéer som programledare kvarstår! Hennes charm är den samma som tidigare.

Det jag ser är någon som lever i det förgångna, zabatsu vi lever idag i 2015. Du tycker uppenbarligen att kvinnor ska bete sig på ett visst sätt, som jag inte tycker är förenligt med dagens samhälle!

Eftersom vi har skilda åsikter i detta så kan jag enbart säga: Jessica Almenäs, låt inte bakåtsträvarna påverka dig!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-16, 14:18   #986
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5151
Standard

Man blir glad när man ser franskt trav,

Vilken härlig variation i färger och mönster på kuskarnas dräkter, I sverige verkar gult rött och ljusgrönt ljusblått nästan vara förbjudet. Mönster är väl nästan bara en variant, reklamfyrkant eller sponsornamn , vitt.
Vissa av hästarna kan man hitta i loppet bara på kuskens hjälm, kan behövas när det är 18 hästar i loppen.

Svenska dräkter sjukt tråkiga och enformiga. Behöver ganska mycket rutin innan man särskiljer dessa kuskar i lopp Per Lennartsson / Robert Berg / Henrik Svensson / LÅ Söderholm och några till med nästan lika dräkt. Mkt mörkblått och svart, hjälmen skall vi inte tala om.

Borde införas moratorium på mörka dresser utan mönster
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 06:31   #987
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Ja jag kan bara hålla med föregående talare, sen för att ge Frankrike lite extra plus i kanten så deras travsändningar har tydlig och bra grafik, visar målgången i repris där dom stannar bilden häst för häst så man får en preliminär ordningsföljd i mål vilket är något jag saknar som faen på svenskt trav. Men i sverige verkar dom rädd att visa såna bilder för tänk om måldommaren inte gjort rätt? Visas ens målfoto i interntv på alla travbanor nu?
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 06:41   #988
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Ja jag kan bara hålla med föregående talare, sen för att ge Frankrike lite extra plus i kanten så deras travsändningar har tydlig och bra grafik, visar målgången i repris där dom stannar bilden häst för häst så man får en preliminär ordningsföljd i mål vilket är något jag saknar som faen på svenskt trav. Men i sverige verkar dom rädd att visa såna bilder för tänk om måldommaren inte gjort rätt? Visas ens målfoto i interntv på alla travbanor nu?

Håller verkligen med dig om detta. Hoppas de snart inför så man preliminärt får se direkt vem som är etta, tvåa och trea.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 10:49   #989
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såhär vill jag att det ska se ut, och då ATG vill lyfta söndagarna är detta mitt förslag.

AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 10:40   #990
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Värt att lyssna på detta.

http://www.stallstenstromer.se/infor...asse-skarploth


Såhär kommer förresten livesidan se ut i mitten av december.

AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td