Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-02, 23:41   #35
joelinho9

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 49
Standard

Jag är den som först skrev om Playros i det här forumet och det var ett bra tag sen nu och jag undrar lite varför det skapades en ny sida om det spelbolaget i det här forumet, räcker det inte med ett forum kring sidan, det som jag skapade?

Det är jäkligt trist att det ska bli debatter kring reklam från spelbolagens sida i den här typen av trådar, men jag kan förstå att det blir det... Hur ska man egentligen försvara sig mot sånt? Ifall "Bok" nu är en representant från Playros på något sätt, vad är det som säger att dom övriga som klagar på sidan inte är representanter från konkurrerande bolag?

Jag kan iaf säga att jag hittills är nöjd med sidan och att oddsen visst kan vara konkurrenskraftiga om man vet var man letar, men det var inte för oddsen i sportboken jag skapade konto på sidan utan för Arena-spelet som är en ny kul idé... Arenaspelet funkar bra och är jäkligt kul, det enda problemet med det är ju att det inte finns så många att spela mot för tillfället...

Senast redigerad av joelinho9 den 2015-12-02 klockan 23:46. Anledning: Felstavning...
joelinho9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat