Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-02, 00:00   #31
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOK Visa inlägg
Haha, då tycker du att Bet 365 har ännu sämre odds alltså eftersom de är sämre på flera matcher...jag gick efter en speldagbok här på Sharps o det var så dessa kom upp...och intresserade mig
Men han som skrev i speldagboken blev också trött på allt klagande o gnällande även i hans tråd...fast om annat skit

Ärligt borde MODDARNA här börja fundera på vilka de skall rensa bort, de som tipsar eller de som förstör diskussioner med massa gnäll

Att flera ens går in och läser visar ett intresse men man vill inte erkänna det!

Jo jag är mkt besviken på detta forumet...av 700 views har de flesta bara gnällt, det är enbart ett par stycken som varit sunda i sin inställning
Sund i sin inställning = hylla Playros oavsett?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+25), kusagwa (+25)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 00:09   #32
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Problemet är ju att ni uppenbart försöker dra nya användare till er eller någon annan i eran närhets sida. Ganska uppenbar affiliateverksamhet bakom detta.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 07:27   #33
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOK Visa inlägg
Haha, då tycker du att Bet 365 har ännu sämre odds alltså eftersom de är sämre på flera matcher...jag gick efter en speldagbok här på Sharps o det var så dessa kom upp...och intresserade mig
Men han som skrev i speldagboken blev också trött på allt klagande o gnällande även i hans tråd...fast om annat skit

Ärligt borde MODDARNA här börja fundera på vilka de skall rensa bort, de som tipsar eller de som förstör diskussioner med massa gnäll

Att flera ens går in och läser visar ett intresse men man vill inte erkänna det!

Jo jag är mkt besviken på detta forumet...av 700 views har de flesta bara gnällt, det är enbart ett par stycken som varit sunda i sin inställning
Du kan väl hojta till när du ser något bra odds på Playros, har kollat in där ibland men antingen är jag blind eller totalt blåst (förmodligen både och) men jag ser inte vad som skulle vara så förträffligt med den boken.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 13:52   #34
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag vet inte om man får skriva ut sånt här, men jag har blivit kontaktad av Playros.com och de har bett mig skriva ett gott omdöme här trots att jag aldrig ens spelat på sidan. Som tack skulle jag få en "jätte fin bonus".
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 22:41   #35
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 8
Sharp$: 49
Standard

Jag är den som först skrev om Playros i det här forumet och det var ett bra tag sen nu och jag undrar lite varför det skapades en ny sida om det spelbolaget i det här forumet, räcker det inte med ett forum kring sidan, det som jag skapade?

Det är jäkligt trist att det ska bli debatter kring reklam från spelbolagens sida i den här typen av trådar, men jag kan förstå att det blir det... Hur ska man egentligen försvara sig mot sånt? Ifall "Bok" nu är en representant från Playros på något sätt, vad är det som säger att dom övriga som klagar på sidan inte är representanter från konkurrerande bolag?

Jag kan iaf säga att jag hittills är nöjd med sidan och att oddsen visst kan vara konkurrenskraftiga om man vet var man letar, men det var inte för oddsen i sportboken jag skapade konto på sidan utan för Arena-spelet som är en ny kul idé... Arenaspelet funkar bra och är jäkligt kul, det enda problemet med det är ju att det inte finns så många att spela mot för tillfället...

Senast redigerad av joelinho9 den 2015-12-02 klockan 22:46. Anledning: Felstavning...
joelinho9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 23:15   #36
BOK
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 12
Sharp$: 11
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Jag vet inte om man får skriva ut sånt här, men jag har blivit kontaktad av Playros.com och de har bett mig skriva ett gott omdöme här trots att jag aldrig ens spelat på sidan. Som tack skulle jag få en "jätte fin bonus".
Jaroiten:
Ja om det du skriver inte stämmer är det rent olagligt och kallas förtal, så hoppas du har på fötterna... om företaget ser detta och det visar sig vara en lögn kan det bli problem för dig och jag fattar inte heller vad ditt inlägg gör i min startade tråd (hoppas MOD gör något åt detta beteende o blockar dig)

Joelinho9:
Sorry jag missade att du redan startat en tråd om playros, skall fortsätta skriva i den istället, om jag pallar då detta forumet var ju jäkligt surt

Så MODDAR, ni kan ta bort denna tråden och jag hoppas ni gör något åt de som håller på o förstör det som kunde varit en trevlig diskussion...oavsett vad folk tror om mig (vem vet jag kanske jobbar för bet365 eftersom jag framhävt deras sida positivt också)...har jag inte talat illa om något annat bolag...jag har bara velat skriva lite om nåt nytt jag hittat

God natt surskallar
BOK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-03, 00:08   #37
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Det blir bara mer och mer tydligt vilka som är genuint spelintresserade, och vilka som har syftet att marknadsföra ett specifikt spelbolag.

Just Saying
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-03, 00:37   #38
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joelinho9 Visa inlägg
Jag kan iaf säga att jag hittills är nöjd med sidan och att oddsen visst kan vara konkurrenskraftiga om man vet var man letar, men det var inte för oddsen i sportboken jag skapade konto på sidan utan för Arena-spelet som är en ny kul idé... Arenaspelet funkar bra och är jäkligt kul, det enda problemet med det är ju att det inte finns så många att spela mot för tillfället...
Vad fick du för bonus för att skriva det där? Jag kan ju i och för sig copy/paste det där och hoppas att jag får samma bonus.


Jag kan iaf säga att jag hittills är nöjd med sidan och att oddsen visst kan vara konkurrenskraftiga om man vet var man letar, men det var inte för oddsen i sportboken jag skapade konto på sidan utan för Arena-spelet som är en ny kul idé... Arenaspelet funkar bra och är jäkligt kul, det enda problemet med det är ju att det inte finns så många att spela mot för tillfället...
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-03, 03:54   #39
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vad är skillnaden mellan "arena" och att boka spel på Betfair?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-03, 05:40   #40
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOK Visa inlägg
Jaroiten:
Ja om det du skriver inte stämmer är det rent olagligt och kallas förtal, så hoppas du har på fötterna... om företaget ser detta och det visar sig vara en lögn kan det bli problem för dig och jag fattar inte heller vad ditt inlägg gör i min startade tråd (hoppas MOD gör något åt detta beteende o blockar dig)

Joelinho9:
Sorry jag missade att du redan startat en tråd om playros, skall fortsätta skriva i den istället, om jag pallar då detta forumet var ju jäkligt surt

Så MODDAR, ni kan ta bort denna tråden och jag hoppas ni gör något åt de som håller på o förstör det som kunde varit en trevlig diskussion...oavsett vad folk tror om mig (vem vet jag kanske jobbar för bet365 eftersom jag framhävt deras sida positivt också)...har jag inte talat illa om något annat bolag...jag har bara velat skriva lite om nåt nytt jag hittat

God natt surskallar
Man vet inte riktigt om man skall skratta eller gråta när man ser sånt här, men eftersom jag inte anser mig vara någon "Surskalle" så skrattar jag, hejdlöst! Oavsett om BOK är lierat med spelbolaget ifråga så kan man väl konstatera:
Han har;
1.) ....inte förstått att "bonuserbjudandet" är rena rånet

2.) ....inte lyckats motivera varför hans spelbolag är lika bra eller bättre än de femtielva andra förekommande skin som opererar på marknaden.

3.) ...svårt utvecklad allergi mot konstruktiv kritik

4.) ....en annan agenda än vi andra

5.) ....totalt underskattat kunnandet på Sharps

6.) ...hamnat på fel forum.

__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5), the_mirage (+5), smak (+5), ExtremtRik (+7)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-03, 07:11   #41
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 37
Sharp$: 200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOK Visa inlägg
Jaroiten:
Ja om det du skriver inte stämmer är det rent olagligt och kallas förtal, så hoppas du har på fötterna... om företaget ser detta och det visar sig vara en lögn kan det bli problem för dig och jag fattar inte heller vad ditt inlägg gör i min startade tråd (hoppas MOD gör något åt detta beteende o blockar dig)

Så MODDAR, ni kan ta bort denna tråden och jag hoppas ni gör något åt de som håller på o förstör det som kunde varit en trevlig diskussion...oavsett vad folk tror om mig (vem vet jag kanske jobbar för bet365 eftersom jag framhävt deras sida positivt också)...har jag inte talat illa om något annat bolag...jag har bara velat skriva lite om nåt nytt jag hittat

God natt surskallar
Brottet förtal går inte att begå mot ett företag.

Hur som helst. Roligt och intressant att ni försvarar detta bolag. Vad som objektivt går att fastslå är att deras oddsbonus är riktigt dålig. Det kan ni ju hälsa er "handler" på företaget.

Ha det gott, hej.
Caleb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-03, 07:47   #42
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Playros måste vara helnöjda över hur deras "ambassadörer" jobbat här....

All publicitet är bra publicitet...
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-03, 23:27   #43
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grattis att du hittade ett odds som Playros hade högre än bet365!

Men just nu är marknadsoddset på ManU 1.50 så ditt 1.43 var inte speciellt konkurrenskraftigt. Här kan du till exempel se hur andra bolags odds ser ut på den matchen: http://www.oddsportal.com/soccer/eng...-ham-Sh5b6va8/
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 00:02   #44
BOK
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 12
Sharp$: 11
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Grattis att du hittade ett odds som Playros hade högre än bet365!

Men just nu är marknadsoddset på ManU 1.50 så ditt 1.43 var inte speciellt konkurrenskraftigt. Här kan du till exempel se hur andra bolags odds ser ut på den matchen: http://www.oddsportal.com/soccer/eng...-ham-Sh5b6va8/
Tack för tipset och för ytterligare en småsyrlig kommentar...
Det högsta oddset är en turkisk sida och jag kan inte turkiska o skulle inte våga sätta in pengar där...medeloddset ligger på 1,46 o jag har spelat på dessa två sidor o vet att de funkar, kan inte spela en turkisk sida o chansa då, Syrien spränger kanske företaget i luften ...jag sätter rätt stora belopp varje gång o måste veta att jag kan lita på sidan
BOK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 00:12   #45
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOK Visa inlägg
Tack för tipset och för ytterligare en småsyrlig kommentar...
Det högsta oddset är en turkisk sida och jag kan inte turkiska o skulle inte våga sätta in pengar där...medeloddset ligger på 1,46 o jag har spelat på dessa två sidor o vet att de funkar, kan inte spela en turkisk sida o chansa då, Syrien spränger kanske företaget i luften ...jag sätter rätt stora belopp varje gång o måste veta att jag kan lita på sidan
Du behöver inte använda någon turkisk sida för att hitta högre odds. Bland annat följande sidor har bättre odds än Playros:

Unibet: 1.45
William Hill: 1.44
Betsson: 1.47
Betsafe: 1.45
Nordicbet: 1.48
Paf: 1.45
bwin: 1.45

Och detta är alltså på en match som du själv "cherry picked" för att Playros hade så bra odds på just den.


Med detta sagt så är Playros.com den bästa sida jag någonsin har spelat på. Alltid super bra odds och fin fina bonusar. Man kan lita på sidan till 100% trots att man inte har hört talas om den innan denna tråd startades. Skriv en liknande kommentar som denna så kanske ni också kommer få en så generös och grym bonus som jag och BOK har fått av detta femstjärniga bolag!
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td