Ämne: V75-Romme
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-05, 00:51   #30
hugotheboss

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag kan absolut inget om kallblod. Men konstaterar, att W.A.Mozart har vunnit fem och varit tvåa två ggr av åtta starter i år utan att galoppera. Han har ingen springspårshäst utanför sig i starten. Persson säger, att han kan 26. Vilken annan häst på start kan det? Persson säger också, att han slår Perssons andrefavorit stoet Järvsö Blomster.
Gandolf måste gå under 25 - det kan han inte. Tomtegubben är en vingelpelle och gör bort sig. Pliggfaksen har bakspår på tilläggsvolten. Tjötta Mari vann nyligen på 27 på Romme - är ett sto och räcker inte mot Mozart. Fyraårige Höstbostig är en härlig vinnarhäst och är kraftigt kuskförstärkt. Blir tvåa eller trea.
Mozart är en mycket bättre spik till 40 % än strulpellen Venkatesh till 67 %.
You lost me at hello...jag reagerade på V75-6, det ska va V75-5, vilket är en petitess i sammanhanget
Jag köper ditt resonemang men spikar ändå inte. Har bara tid att lämna tidigt på lördagsmorgnar före 10 så det blir inte så genomtänkt och inga större system längre. Spikar 8 i V75-4 och 12 i V75-6 chansar vilt men det spelar mindre roll vid småsystem, det blir som att ta en lott.

Lycka till!