Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-05, 19:51   #50
joelinho9

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 49
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Vad fick du för bonus för att skriva det där? Jag kan ju i och för sig copy/paste det där och hoppas att jag får samma bonus.
Haha nej jag har inte fått någon bonus för att skriva ut det där, tvivlar på att man kan få det överhuvudtaget av ett spelbolag för något man skriver i ett forum...

Anledningen till varför jag skrev på detta forum var för att upplysa om en ny spelform, "Arena" då jag åtminstone inte sett något liknande tidigare och jag gillar idén och tycker att det lämpar sig att skriva om det i den här typen av forum för att checka av med erfarna bettare om vad de anser om det.

Att få betta mot spelare istället för mot spelbolaget öppnar ju upp en möjlighet för mer erfarna spelare att dra nytta av de mindre erfarna och skickliga och därav av intresse för alla användare på detta forum.

Men spelet är ju inte specifikt för Playros.com, som tidigare nämnts i tråden så finns det ju flera andra "skins" som också erbjuder "Arena" som Assosplay och Betwiz. Det var bara på Playros jag upptäckte det först...

Sen att jag har testat Playros nu och kan bekräfta att insättning samt uttag fungerar som det ska på sidan och att kundsupporten också är behjälplig gör det automatiskt mig till lierad med sidan ifall jag medger det!? haha
joelinho9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat