Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-04, 00:40   #46
BOK
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 12
Sharp$: 11
Standard

Jo det var inte det bästa valet med facit i hand men bättre än bet365, som jag ofta jämför med då där jag har konto också
Dock har jag också satt på Chelsea 1,38 och på Watford 2,10 vilka står sig bra mot medel (eller hur?) och då har jag det på en sida JAG trivs med...för det är vad hela denna tråden gick ut på, vad JAG är nöjd med

Nej nu orkar jag inte försvara mig mer...

Senast redigerad av BOK den 2015-12-04 klockan 00:43.
BOK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 06:07   #47
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOK Visa inlägg
Tack för tipset och för ytterligare en småsyrlig kommentar...
Det högsta oddset är en turkisk sida och jag kan inte turkiska o skulle inte våga sätta in pengar där...medeloddset ligger på 1,46 o jag har spelat på dessa två sidor o vet att de funkar, kan inte spela en turkisk sida o chansa då, Syrien spränger kanske företaget i luften ...jag sätter rätt stora belopp varje gång o måste veta att jag kan lita på sidan
"jag sätter rätt stora belopp varje gång o måste veta att jag kan lita på sidan"

& vad jag förstår omfattar din bok två st spelbolag, playros & bet365...haha, den var rolig !

Satsar stora belopp & finns inge intresse att spela till marknadshögsta odds

Du vill inte spela hos mej ? jag kan erbjuda 0,01 enheter högre än vad erbjuds hos playros samt bet365 !

Sk PM vid intresse !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+100), Seebbo (+50)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 17:51   #48
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 18:59   #49
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Till folk som tror att Jovetic spelar i Fiorentina fortfarande kan jag erbjuda 5 punkter högre på alla Serie A:s marknader.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-05, 18:51   #50
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 8
Sharp$: 49
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Vad fick du för bonus för att skriva det där? Jag kan ju i och för sig copy/paste det där och hoppas att jag får samma bonus.
Haha nej jag har inte fått någon bonus för att skriva ut det där, tvivlar på att man kan få det överhuvudtaget av ett spelbolag för något man skriver i ett forum...

Anledningen till varför jag skrev på detta forum var för att upplysa om en ny spelform, "Arena" då jag åtminstone inte sett något liknande tidigare och jag gillar idén och tycker att det lämpar sig att skriva om det i den här typen av forum för att checka av med erfarna bettare om vad de anser om det.

Att få betta mot spelare istället för mot spelbolaget öppnar ju upp en möjlighet för mer erfarna spelare att dra nytta av de mindre erfarna och skickliga och därav av intresse för alla användare på detta forum.

Men spelet är ju inte specifikt för Playros.com, som tidigare nämnts i tråden så finns det ju flera andra "skins" som också erbjuder "Arena" som Assosplay och Betwiz. Det var bara på Playros jag upptäckte det först...

Sen att jag har testat Playros nu och kan bekräfta att insättning samt uttag fungerar som det ska på sidan och att kundsupporten också är behjälplig gör det automatiskt mig till lierad med sidan ifall jag medger det!? haha
joelinho9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-05, 18:54   #51
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 8
Sharp$: 49
Standard

Om alla nu är trötta på att playros.com syns i denna tråd så kan väl Mod bara ändra titeln till "Arena" så man kan diskutera det eller något sånt, det var iallafall min tanke bakom trådstarten...

Dessvärre så är det ju inget drag i "Arenan" då det bara finns några få spelare att spela mot, vilket jag tycker är synd...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BOK (+15)
joelinho9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-05, 21:17   #52
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joelinho9 Visa inlägg
Att få betta mot spelare istället för mot spelbolaget öppnar ju upp en möjlighet för mer erfarna spelare att dra nytta av de mindre erfarna och skickliga och därav av intresse för alla användare på detta forum.

Öh har du hört talas om Betfair?
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-05, 21:41   #53
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 8
Sharp$: 49
Standard

Givetvis har jag det, hehe. Men tycker deras sida är så "spretig" med information överallt verkligen. Det finns säkerligen andra liknande alternativ därute till Arena, kan vara jag som varit väldigt ouppmärksam... Ni vet säkert det bättre än jag...
joelinho9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td