Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-04, 15:33   #19
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
I Aftonbladets tränarintervjuer inför V75 Romme så säger t ex Anders Wallin ang Masai Southwind som vann Avd 4 "Vinner inte!"
Vems fel är det då att man inte streckade hästen ? Jag - som trodde på tränaren, tränaren som inte trodde på sin häst eller kusken som inte visste att tränaren sagt så ?

/ TT
Hmmm lite det SO säger, "lustigt att" ...

Vill egentligen inte hänga ut någon men Anders Wallins uttalanden har jag oxå bränt mig på för länge sedan, skulle aldrig få för mig läsa dessa nuförtiden...

orsaken är irrelevant, de är rent skadliga...
Edit 2: Förstås inte irrelevant att man inte "kan lita" på travet... menar mer det specifika fallet.
Man är illa ute om man tror man kan räkna ut allt, troligare är att man ser mönster som inte finns osv, med goda kontakter o kunskap kan man gissa bättre men många tycks tro och begära att pusslet (som alla lägger olika) ska låta sig läggas rätt med fredagsbilagan i hand..

Lika dumt som att tro att övriga tidningen, typ Aftonbladet ger en genomgående, ofärgad, sann, beskrivning av världen.

ps hade faktiskt med Masai på enkla grunder, spår och programrad, tränare, kusk. Edit: inte minst streck...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-01-04 klockan 15:45.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat