V4 Jägers Lunch
Trevliga lopp imorgon på lunchen när det vankas Jägers.
V4-1.
3 Rumba Jet feber och dålig uppladdning inför senast, bättre nu med lopp i kroppen + helt frisk.
4 Money Lloyd spetsar och släpper (tar väl sig förbi Åjo Hornline (?), annars spetsar den och släpper). Till vem?
Laddar Kim framåt så kommer 8 Super Photogenic få ta över. Dock väldigt osäker men torskar inte felfri och med godkänd form från spets. Således rätt favorit.
Johnny kan också tänkas ta sig till spets med lite flyt. Mycket farlig då.
Untersteiners 9 Explosive Attitude och Perssons 1 Wingait Ida får vilsamma löpningar och med körning där framme kan det bli någon av dessa till slut.
V4-2.
Öppet, ska jag tala om någon lyfter jag fram 7 Countdown till låg procent. Spurtat vasst i princip hela tiden hos Goop och inte alls särskilt mycket sämre än motståndet nu, dessutom debut i ny regi hos Johan! Intressant.
9 Springover och 10 Usain Colt står för klassen i gänget och är tidiga!
V4-3.
13 Tohio Gilbak bäst i fältet och kan tänkas runda gänget. Saknar dock lopp i kroppen. Dock helgo spurt efter lång vila i Augusti 2014 på Åby.
Slår ett slag för 6 Carlos Express. Möter något sämre motstånd än senast, och godkänd då (inte mer). Nu lopp i kroppen och jag vet att rör sig om en fin herre detta.
1 Staro Jersey Side är ingen stjärna men får en bra resa och kan vinna.
10 Bernardo är duglig i gänget och för lite spelad.
V4-4.
Öppet värre.
2 Rally Dagny?
|