Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-04, 22:59   #664
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Vad skönt det är när du lägger in så många spel så tidigt på kvällen Skämt och sido, kul att du är tillbaka! Och fan vad drygt det är med dessa cricket spel som spelas över flera dagar och man inte har en aning om resultat som står för stunden är bra eller dåligt hehe.
Ja, jag valde att starta upp igen under en ganska stressig period sa det kan bli lite oregelbundna tider. Det kommer nog fortsatta sa ett tag men planen ar att flytta ner till Brasilien om tre veckor och da kommer jag kunna lagga ner mer tid pa spelandet (om internet loser sig omgaende).

Lite upp och ner de senaste dagarna men kan inte klaga allt for mycket. Nagot oproffsigt att forsoka mig pa college-basketen, det har alltid varit rott for mig tidigare och fortsatter sa att vara. Men 15-2 de senaste 17 spelen pa amerikansk fotboll maste vara nagot slags personligt rekord for mig. Dock inte manga matcher kvar den har sasongen men har lart mig en del sa det kanske kan bli en storre satsning pa halvtidsspelen i september.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat