Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-31, 18:29   #661
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det verkar inte som jag skrivit nagot pa en vecka sa varfor inte kika in och saga hej.

Efter en mardromsstart pa det nya sheetet har saker och ting rullat pa betydligt battre den senaste veckan. 1Q borjade med sex raka forluster men ar 16-5 sen dess. Cricketen har gatt ok (aven om det ar ett par bets jag angrar nu i efterhand) och fotbollen ar val plus/minus (har inte mycket forhoppningar dar tyvarr).

Hursomhelst, lycka till med spelandet 2016, oavsett om det ar ryggar eller ej. Gott nytt!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+5), smak (+5), the chef (+5), Seebbo (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-04, 21:33   #662
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6017
Standard

Vad skönt det är när du lägger in så många spel så tidigt på kvällen Skämt och sido, kul att du är tillbaka! Och fan vad drygt det är med dessa cricket spel som spelas över flera dagar och man inte har en aning om resultat som står för stunden är bra eller dåligt hehe.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-04, 22:39   #663
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du får vänta på IPL.
Matcherna över på 2-2.5 timmar.

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Vad skönt det är när du lägger in så många spel så tidigt på kvällen Skämt och sido, kul att du är tillbaka! Och fan vad drygt det är med dessa cricket spel som spelas över flera dagar och man inte har en aning om resultat som står för stunden är bra eller dåligt hehe.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-04, 22:59   #664
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Vad skönt det är när du lägger in så många spel så tidigt på kvällen Skämt och sido, kul att du är tillbaka! Och fan vad drygt det är med dessa cricket spel som spelas över flera dagar och man inte har en aning om resultat som står för stunden är bra eller dåligt hehe.
Ja, jag valde att starta upp igen under en ganska stressig period sa det kan bli lite oregelbundna tider. Det kommer nog fortsatta sa ett tag men planen ar att flytta ner till Brasilien om tre veckor och da kommer jag kunna lagga ner mer tid pa spelandet (om internet loser sig omgaende).

Lite upp och ner de senaste dagarna men kan inte klaga allt for mycket. Nagot oproffsigt att forsoka mig pa college-basketen, det har alltid varit rott for mig tidigare och fortsatter sa att vara. Men 15-2 de senaste 17 spelen pa amerikansk fotboll maste vara nagot slags personligt rekord for mig. Dock inte manga matcher kvar den har sasongen men har lart mig en del sa det kanske kan bli en storre satsning pa halvtidsspelen i september.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-04, 22:59   #665
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6017
Standard

Jo jag vet. Har ryggat Maddmax mycket på cricket så vet att vissa matcher är längre än andra.

Brasilien låter ju inte allt för illa. Har du blivit en elefant som KP?
När drar Basebollen igång?

Senast redigerad av Seebbo den 2016-01-04 klockan 23:01.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-04, 23:28   #666
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Jo jag vet. Har ryggat Maddmax mycket på cricket så vet att vissa matcher är längre än andra.

Brasilien låter ju inte allt för illa. Har du blivit en elefant som KP?
När drar Basebollen igång?
Haha, nej KP kommer foralltid vara master-riggaren pa Sharps. Jobb-relaterad flytt om endast temporart. Saker och ting ar ganska sega dar nere sa det bor finnas mer tid att besoka Pinnen.

MLB regular season borjar den 3:e april, spring training i slutet av februari. Blir inga bets forran regular men mellan NBA och cricket bor jag kunna spotta ut tillrackligt manga spel tills dess.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-12, 17:52   #667
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Annu en vecka har gatt verkar det som. Sedan jag skrev har sist blev det en djupdykning ned i det roda efter vad jag endast kan beskriva som stople ut pa flera spel. Dock har turen varit med mig i manga spel sa jag kan inte klaga allt for mycket. Vi ar tillbaka over vattenytan (inte med mycket marginal), det var dock synd att inte Indien kunde kapitalisera pa sin fina inning mot Australien. Ett tag var man under 1.50 pa liven.

Infor kvallen/natten finns det mycket som intresserar i NBA, hela sex spel (varav fem ar bortalag). Lycka till allihopa.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 15:08   #668
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, flytten är mer eller mindre avklarad efter ett par veckor i fält. Har en relativt stabil internetanslutning och trots att jag ej kan få igång VPN så har jag så smått börjat spela igen då pinnen tillåter brasiliansk action.

Har skapat två sheet, ett rent och ett smutsigt:
https://www.sharps.se/spreadsheet/53986
https://www.sharps.se/spreadsheet/53973

Jag hoppas kunna lägga ned mer tid på spelandet här än på över ett år så förhoppningsvis kan dessa sheet vara aktuella en bra tid framöver.

Tchau!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+10), patrik_g (+5), Rejs (+5), Calatan (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 20:02   #669
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har haft lite smaproblem med att komma at Sharps under kvallar, missade bl.a. ett par vinnande NBA-spel ett par natter sedan. Men jag forsoker sa gott det gar. Uppehall i NBA ett par dagar sa blir mest annat. Golfen ar ju igang igen, har haft ganska bra siffror dar forr sa kommer nog lagga in ett par spel da och da.

Inledning pa sheet 1 har inte varit nagon hojdare men hoppas att det har borjat vanda. Har/hade ett par trevliga spel i den internationella cricketen, en spannande ODI mellan Sydafrika och England som precis avgjordes och ett spel pa det langre formatet mellan Australien och Nya Zeeland. Forsta dagen ar avklarad (andra borjar om 90 minuter ungefar), har ar hojdpunkter for de som ar intresserade:

https://www.youtube.com/watch?v=YT3b5pKGZgM

Fantastisk bra start av Australien nar det galler bowling, Nya Zeeland crashade totalt med slagtrana. Liknande start for Aussies, tva wickets forlorade med bara 4-5 runs men sedan kom man igang. Just nu sitter man pa 147/3 och jag tror inte laget kommer ha alltfor brattom att deklarera (misstanker 325+ runs innan det hander). Man har tid och vadret ser ut att vara bra. Kan bli en fyrdagars.. Bet365 har Aussie till 1.33 just nu sa forhoppningsvis kommer inget ovantat handa.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 11:59   #670
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Planen i Wellington har mycket lite rorelse just nu och Australien har fortsatt upp till 462/6, sa man leder med 280 runs just nu. Trodde att de skulle deklarerat tidigare men antar att man vill fa upp scoren ordentligt. Vogue sitter pa 175 sa man vill nog ge honom en chans att fa en double century. Hojdpunkter fran dag tva:

http://www.youtube.com/watch?v=hUl8Xq0xSf4

Finns annars en del intressant pa schemat idag: collegebasket, rugbyn, och lite golf. Hoppas pa grona siffror.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+10), smak (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 10:38   #671
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev bara fyra dagar i Australien, en forkrossande vinst. Bortalaget behovde inte ens ga ut pa plan en andra gang. Har ar hojdpunkter fran sista dagen:

http://www.youtube.com/watch?v=gTZaESZLEwI

Helgen gick annars mycket bra, med 7-8 units plus i det "smutsiga" sheetet. Jag vill inte dra for stora vaxlar pa sapass fa spel men det kanns som att jag antligen hittat ratt i collegebasketen, vinsterna har en del marginal och forlusterna ar relativt nara.

En del collegebasket de narmaste dagarna men annars ar det ganska lugnt fram tills torsdag. Till helgen ar NBA tillbaka, vi har golf, och aven en del cricketmatcher (fragan ar om oddsen kommer vara intressanta). Mindre an en manad till varldsmasterskapen i T20 (var riktigt kul senast, kommer bland annat ihag Holland till runt 7 i odds mot England och Nepal som hogoddsare ocksa) och mindre an tva till den forsta riktiga baseballmatchen (bade i USA och Japan). BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 06:02   #672
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: Västra Götaland
Inlägg: 755
Sharp$: 5416

Calatans rekar
Stats: 23 - 68 - 0
ROI: 107.35%
Vinstprocent: 25.27%

Standard

Ser ju oroväckande bra ut på collegebasketen. Hur länge vågar man rygga?

Senast redigerad av Calatan den 2016-02-17 klockan 06:04.
Calatan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 22:09   #673
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Calatan Visa inlägg
Ser ju oroväckande bra ut på collegebasketen. Hur länge vågar man rygga?
Jo, lugnet fore stormet definitivt. Men sasongen har inte mycket kvar sa vem vet?

Precis anlant till Sao Paulo (en stad med en befolkning dubbelt sa stor som hela Sveriges..) och har lagt tre spel i collegebasketen. Ska forsoka vakna innan golfen drar igang imorgon for nu ar det cigarrer som galler for hela slanten. God kvall!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 11:51   #674
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En fantastisk bra fredag far man summera gardagen som, och nastan allt var med bred marginal.

Holmes slog Haas med hela 5 slag under tredje rundan av Northern Trust, Charlotte ledde som borta mot Milwaukee med nya spelare efter 1Q, aven Wizards och Pelicans hade 9+ poangs ledning efter 1Q. Tyvarr missade under i NYK-BRK efter 14 poang de sista 100 sekunderna. Bada underdogsen i NCAAn ledde stort i halvtid, vilket var riktigt bra.

Sist men inte minst hade vi Sydafrika-England i T20, dar hade vi allt annat an bred marginal. Jag satsade tva unit for jag trodde inte England skulle ha en chans. De spelade inte alls bra med sina bats heller, 134 ar inget att hanga i granen (inte ens pa en sapass seg wicket). Ett par hjarnslapp tidigt for Sydafrika gjorde dock det hela till en match (trodde faktiskt inte att SA skulle satta de Kock vid sidan) innan Morris an en gang raddade skeppet i sista overn:

http://www.youtube.com/watch?v=8VFbdOcKraI

For er som inte har mycket erfarenhet av cricket, att en attande slagman avslutar pa det har sattet ar ungefar som att en mittback i fotboll gor en bicicleta pa en horna. Kanon.

Blir nog en del collegebasket idag, det ar lordag trots allt. BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 14:08   #675
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har gatt igenom de flesta matcherna i collegebasketen nu och lagt fem spel. Har en del andra leans sa det kanske blir ett par till. Fyra bortalag ar spelade, jag tycker hemmafordelen (som definitivt ar verklig i NCAAB) ofta vags in nagot for starkt. Detta kanske ar an mer sant nar det galler halvtid, pressen fran publiken vaxer ju langre matcherna gar.

Jag har lagt 49 NCAA spel sen jag borjade igen: 4-4 i O/U (-0.33 units), 6-4 (+1.61) nar jag spelat hemmalaget, och 22-8 (+12.26) nar jag spelat bortalaget. Vi far hoppas att det fortsatter i liknande stil.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td