Wingait Ida är alltså favorit i första, det kunde jag inte förutspå. Sitter i tredje invändigt (kan ju komma ut såklart men mest troligt) och därifrån krävs en hel del flyt för att vinna. Överspelad!
EDIT; Kan hålla upp spets eftersom de inte ska ladda med Money Lloyd. Då rätt favorit!
Nä, värdet ligger på Rumba Jet och Super Photogenic. Lopp i kroppen (feber inför senast) hos den förstnämnde och kapacitet så det räcker och blir över för att vinstchansen minst ska taxeras till 25-30 % här.
Explosive Attitude tycker jag även den är lite för mycket spelad, kan det bli tal om bike är det mycket intressant dock.
I andra är Usain Colt favorit, väntat.
I tredje blir väl Carlos Express favorit, också väntat.
Teehee som favorit i sista måste vara ett skämt. Läste någonstans att hon gick en riktigt fin repa i spåren senast, tillåt mig tvivla på det. Satt i cafét och kolla och det var då inte någon tigervarning på henne. Snarare tvärtom. Orutinerad och jag tror inte hon rundar detta gäng 22 % av gångerna. 10 % speglar verkligheten.
Rally Dagny positiv i debuten, Camilla Sisu verkar vara en bra häst och Laressa är för lite spelad med Sjunnesson. De tre lyfter jag fram som mest intressanta i ett för övrigt mycket öppet lopp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av AndyMart den 2016-01-05 klockan 11:10.
|