Ämne: Racebets
Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-14, 22:31   #19
jaroiten

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Skämtar du, eller? Menar du att du tycker det är okey att man inte får insatsen tillbaks om en häst som du spelat på stryks och inte kommer till start? Det är ju idiotiskt! Bättre då att använda sig av just Tattersalls 4. Det är totalt horribelt med att ett ekipage som inte kommer till start skall räknas som förlust - det är rena, rama stölden!

Nu har jag mailat och kollat men bara fått automatiserade svar tillbaks så vi får se vad de säger, vilket för mig är skitsamma, då jag redan stängt av mig själv på livstid - spelade i allt för många lopp, på alla kontinenter (även några lössbeklädda byrackor), hehe... Så de 200 kronorna "skänker" jag dem i fall jag skulle få dem tillbaks - kommer ju ändå inte åt dem...

Men om det är så att insatsen INTE betalas tillbaks så är det en regel som är det dummaste jag hört talas om - nu skall man självklart vara uppdaterad på reglerna, men vem fasiken kan tro att ett bolag verkligen på riktig stjäl pengarna och så öppet?! Principen måste vara att jag i alla fall får chansen att vinna, annars insatsen tillbaks...
Jag spelar inte på hästar så jag är inte insatt i sånt där, utan utgick från andra liknande vinnarspel. Om man t.ex. skulle betta på att Donald Trump blir USAs president men han strax efter man lagt spelet går ut med att han fått lungcancer och drar därmed tillbaka sin kandidatur för att kämpa mot cancern, inte skulle många bolag betala tillbaka insatsen då.

Googlade i alla fall "Tattersalls 4" lite snabbt och ja det verkar ju också vara en rimlig sak att använda sig av, men då är det ju inte fasta odds länge och som spelare så skulle jag inte vilja att bolaget gick in och petade i vartenda odds så fort en deltagare stryks. Men ni hästbettar kanske tänker annorlunda.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat