Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-13, 22:52   #16
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Om du har spelat till fasta odds är spelet förlorat om de inte har ändrat de horribla reglerna. Poolbetting kan jag inte uttala mig om.
Ni överdriver.

Hamnade på andra sidan för ett bra tag sedan på ett fast odds och fick behålla mitt fina odds när konkurrenter ströks, ingen regel 4 den gången dvs.

Som alltid bör man kolla reglerna vid betting, har personligen inte haft några problem med Racebets och många spel de erbjuder är poolspel så tycker som sagt ni överdriver, må vara att bara de drabbade skriver i tråden.

Säger inget om limitering, time will tell.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 08:35   #17
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Om du har spelat till fasta odds är spelet förlorat om de inte har ändrat de horribla reglerna. Poolbetting kan jag inte uttala mig om.
Vad är det som är så horribelt med det? Klart att vadet skall förloras om man spelat till fast odds, annars måste de ju sänka oddset på alla hästar som inte stryks så fort någon stryks vilket skulle vara ännu konstigare och då skulle det ju verkligen inte vara "fasta" odds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Brain (+10)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 20:54   #18
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Vad är det som är så horribelt med det? Klart att vadet skall förloras om man spelat till fast odds, annars måste de ju sänka oddset på alla hästar som inte stryks så fort någon stryks vilket skulle vara ännu konstigare och då skulle det ju verkligen inte vara "fasta" odds.

Skämtar du, eller? Menar du att du tycker det är okey att man inte får insatsen tillbaks om en häst som du spelat på stryks och inte kommer till start? Det är ju idiotiskt! Bättre då att använda sig av just Tattersalls 4. Det är totalt horribelt med att ett ekipage som inte kommer till start skall räknas som förlust - det är rena, rama stölden!

Nu har jag mailat och kollat men bara fått automatiserade svar tillbaks så vi får se vad de säger, vilket för mig är skitsamma, då jag redan stängt av mig själv på livstid - spelade i allt för många lopp, på alla kontinenter (även några lössbeklädda byrackor), hehe... Så de 200 kronorna "skänker" jag dem i fall jag skulle få dem tillbaks - kommer ju ändå inte åt dem...

Men om det är så att insatsen INTE betalas tillbaks så är det en regel som är det dummaste jag hört talas om - nu skall man självklart vara uppdaterad på reglerna, men vem fasiken kan tro att ett bolag verkligen på riktig stjäl pengarna och så öppet?! Principen måste vara att jag i alla fall får chansen att vinna, annars insatsen tillbaks...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 21:31   #19
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Skämtar du, eller? Menar du att du tycker det är okey att man inte får insatsen tillbaks om en häst som du spelat på stryks och inte kommer till start? Det är ju idiotiskt! Bättre då att använda sig av just Tattersalls 4. Det är totalt horribelt med att ett ekipage som inte kommer till start skall räknas som förlust - det är rena, rama stölden!

Nu har jag mailat och kollat men bara fått automatiserade svar tillbaks så vi får se vad de säger, vilket för mig är skitsamma, då jag redan stängt av mig själv på livstid - spelade i allt för många lopp, på alla kontinenter (även några lössbeklädda byrackor), hehe... Så de 200 kronorna "skänker" jag dem i fall jag skulle få dem tillbaks - kommer ju ändå inte åt dem...

Men om det är så att insatsen INTE betalas tillbaks så är det en regel som är det dummaste jag hört talas om - nu skall man självklart vara uppdaterad på reglerna, men vem fasiken kan tro att ett bolag verkligen på riktig stjäl pengarna och så öppet?! Principen måste vara att jag i alla fall får chansen att vinna, annars insatsen tillbaks...
Jag spelar inte på hästar så jag är inte insatt i sånt där, utan utgick från andra liknande vinnarspel. Om man t.ex. skulle betta på att Donald Trump blir USAs president men han strax efter man lagt spelet går ut med att han fått lungcancer och drar därmed tillbaka sin kandidatur för att kämpa mot cancern, inte skulle många bolag betala tillbaka insatsen då.

Googlade i alla fall "Tattersalls 4" lite snabbt och ja det verkar ju också vara en rimlig sak att använda sig av, men då är det ju inte fasta odds länge och som spelare så skulle jag inte vilja att bolaget gick in och petade i vartenda odds så fort en deltagare stryks. Men ni hästbettar kanske tänker annorlunda.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 21:48   #20
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Långtidsspel som Elitlopp och dylikt har ingen "rules 4" är bara i vanliga lopp där starlistor finns.

I och för sig om man vet att det är risk att någon bra häst kan bli stryken kan man ju utnyttja detta genom att spela en annan och bibehålla oddset.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 22:03   #21
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Långtidsspel som Elitlopp och dylikt har ingen "rules 4" är bara i vanliga lopp där starlistor finns.

I och för sig om man vet att det är risk att någon bra häst kan bli stryken kan man ju utnyttja detta genom att spela en annan och bibehålla oddset.
Jo precis, svårt för bookien att erbjuda marknadsmässiga odds ifall den måste voida samtliga hästar som stryks och på samma gång inte får voida eller justera oddset på övriga hästar.

Säg att det är 5 runners som ställer upp och bookien erbjuder oddsen:

A 2.50
B 5.50
C 6.75
D 7.00
E 7.50

Om man då får reda på att A kommer att strykas och hinner få reda på det innan bookien får reda på det så kan man ju spela på B-E och få en garanterad ROI på över 160% på spelen.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 22:29   #22
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Jag spelar inte på hästar så jag är inte insatt i sånt där, utan utgick från andra liknande vinnarspel. Om man t.ex. skulle betta på att Donald Trump blir USAs president men han strax efter man lagt spelet går ut med att han fått lungcancer och drar därmed tillbaka sin kandidatur för att kämpa mot cancern, inte skulle många bolag betala tillbaka insatsen då.

Googlade i alla fall "Tattersalls 4" lite snabbt och ja det verkar ju också vara en rimlig sak att använda sig av, men då är det ju inte fasta odds länge och som spelare så skulle jag inte vilja att bolaget gick in och petade i vartenda odds så fort en deltagare stryks. Men ni hästbettar kanske tänker annorlunda.

Nu är det inte frågan om långtidsspel - jag spelade xx antal sekunder innan loppet skulle köras (uppmärksammade inte att hästdjäveln värmt dåligt) och i samma veva (jo, faktiskt) som jag trycker in spelet så hör jag att den blivit struken och hästen stryks i samma ögonblick på Racebets - hann spela en annan kuse istället (inte fan vann den inte).

Långtidsspel bryr jag mig inte om då jag YTTERST sällan spelar dessa - kanske 1 på tio år nu... Använder man sig utav Tattersalls 4 så ÄR det fasta odds - det är ytterst sällan en häst stryks EFTER man spelat. Om man inte är ute efter utstick och spelar tidigt, då ökar risken såklart. Vet alla om att man spelar efter Tattersalls 4 så är det inget att snacka om, då vet man att även de "fasta" oddsen kan ändras - och inget konstigt med detta, förutsättningarna kan ändra sig mer radikalt än i de flesta andra sporter om ex. storfavoriten stryks...

Jag har inget emot Tattersalls 4 då jag vet om det och det stryks så sällan ändå. Men får man inte ens chansen till att vinna, eller förlora för den delen, ja då är det rena rama rånet... Hellre att de "petar" i oddsen de få gånger det sker än att bli bestulen (inte ofta detta sker heller men principen är ändå fel).

Nu vet jag inte ännu hur de ställer sig, skiter egentligen i det, men kan ju vara intressant för andra här inne som fortfarande spelar på Racebets att få reda på hur utfallet blir. Racebets "regelbok" är den sämsta jag sett - hittar ingenting och dessutom endast på engelska och tyska...

Men de har ett djävla utbud, det skall de ha - och livestreams till Amerikat!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 17:41   #23
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Långtidsspel som Elitlopp och dylikt har ingen "rules 4" är bara i vanliga lopp där starlistor finns.

I och för sig om man vet att det är risk att någon bra häst kan bli stryken kan man ju utnyttja detta genom att spela en annan och bibehålla oddset.
Jo precis.

Själv är jag förvånad att de inte använde regel 4 på det spel jag gjorde, har inte uppdaterat mig hur de gör nuförtiden på tex V75-loppens fasta odds men så var det då. På spelet i fråga som jag gjorde var jag väl medveten om att det skulle förvandlas till en straffspark med strykning på konkurrent samtidigt som jag var förvissad om att givet odds redan innan var tillräckligt samt att allt var grönt på hästen.

Men kan hålla med om att bolagen borde skylta bättre vilka regler de använder.
Återigen, har inte upplevt problem alls med Racebets, men jag är ingen storspelare på hästarna.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-01-15 klockan 17:45.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-27, 17:11   #24
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Grattis Racebets! Möjligen har ni kommit på eran egen bugg. Inga platsodds i Tekno Odins lopp. Blev väl för dyrt.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-05, 20:53   #25
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 45
Sharp$: 482
Standard

Trevlig bonus på 1000kr.. borde vara lätt att tradea
pålitliga?
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-06, 13:14   #26
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 15
Sharp$: 143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av testartestar Visa inlägg
Trevlig bonus på 1000kr.. borde vara lätt att tradea
pålitliga?
Är det verkligen lätt att tradea ut bonus på hästar? Känns som struliga villkor om en häst blir struken osv?
trade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-06, 17:43   #27
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Undvik Racebate

De drar ner era insatsnivåer så fort ni börjar vinna.

Skall du få ut pengarna måste du i princip skicka in ett kort på dina värdefullaste delar och garantera att det är din.

RB vill bara ha losers.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), pawweshark (+5)
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-06, 19:43   #28
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Jag hade inget problem att tradea ut bonusen. Spelade på galopp mot Smarkets. Kan inget om hästar men hade inga problem att hitta spel och göra klart. Hade otur och vann mycket på Racebets och satsade max 500/bet eftersom jag inte kan alla hästregler kring strykningar och sånt. Plockade ut 4000 från racebets efter 3 timmars snurrande.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 11:32   #29
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Racebets är en riktigt skitsida, deras support blåste mig hårt. De erbjöd bonusar och skit som jag sedan inte fick.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 14:23   #30
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 6
Sharp$: 352
Standard

För deras vanliga välkomst bonus gäller inte Skrill.
Är de lika för Sharps bonus?
Bastro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td