Luktar låg utdelning denna gång och svårt se att det ger över 100´. Finns dock två riktigt svåra lopp. Tankarna i nuläget:
1: Tycker det är felstreckat, 7 och 11 är förstastrecken. 12 med på Örjan och 6 på möjlig spetschans om inte 7 körs framåt. Svårt se ngn annan vinna.
2: Hopplöst lopp där det känns som ingen vinner. Örjan är het och nog mitt förstastreck men är hästen bra nog? 2 verkar vek och är bara fem år liksom 8. Samtliga på tillägg känns intressanta som skrällar. Helgardering om möjligt men hade gillat att ha en spik här.
3: OTP vinner 9 av 10 tror jag. Men lite sugen på 1 - Redén-häst med Örjan från bra läge.
4: 3 var direkt mitt drag. Tyvärr verkar betaltjänsterna också inne på den. Spikade 4 senast och den var ju riktigt bra. Tokskrällen är 1 från bästa läget. 7 och 15 bäst från tillägg men båda med knepiga lägen.
5: Jag tror att 4,12 räcker långt. Tycker 2 vek ner sig för lätt senast. 6 är skrällen som är svår att räkna på.
6: Heltäckt med 4,6,12 som det känns men kan bli spik på 4 då den troligen bara är bäst om den går felfritt. Scampi har varit väldigt bra men fick ju trots allt stryk med åtta längder senast.
7: Ännu ett jättesvårt lopp. Är dock inne på att spika 8 då det känns som ett sånt där lopp som är vikt för Kihlström. Bakom den är 6 och 11 tidiga. 10 är bra men Jansson känns rätt kall.
Borde väl göra ett reducerat med krav att Örjan vinner minst 4 typ