Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-15, 21:52   #61
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 423
Sharp$: 2467

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Vilken lätt fråga Ready Ribb såklart !
Nej nej blir nog Scampi för mig imorgon. Får vi se sen vem som får stå med dumstrutan
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 22:17   #62
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4736
Standard

Som jag har letat Usain S kan det vara dags nu?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 22:29   #63
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Luktar låg utdelning denna gång och svårt se att det ger över 100´. Finns dock två riktigt svåra lopp. Tankarna i nuläget:
1: Tycker det är felstreckat, 7 och 11 är förstastrecken. 12 med på Örjan och 6 på möjlig spetschans om inte 7 körs framåt. Svårt se ngn annan vinna.
2: Hopplöst lopp där det känns som ingen vinner. Örjan är het och nog mitt förstastreck men är hästen bra nog? 2 verkar vek och är bara fem år liksom 8. Samtliga på tillägg känns intressanta som skrällar. Helgardering om möjligt men hade gillat att ha en spik här.
3: OTP vinner 9 av 10 tror jag. Men lite sugen på 1 - Redén-häst med Örjan från bra läge.
4: 3 var direkt mitt drag. Tyvärr verkar betaltjänsterna också inne på den. Spikade 4 senast och den var ju riktigt bra. Tokskrällen är 1 från bästa läget. 7 och 15 bäst från tillägg men båda med knepiga lägen.
5: Jag tror att 4,12 räcker långt. Tycker 2 vek ner sig för lätt senast. 6 är skrällen som är svår att räkna på.
6: Heltäckt med 4,6,12 som det känns men kan bli spik på 4 då den troligen bara är bäst om den går felfritt. Scampi har varit väldigt bra men fick ju trots allt stryk med åtta längder senast.
7: Ännu ett jättesvårt lopp. Är dock inne på att spika 8 då det känns som ett sånt där lopp som är vikt för Kihlström. Bakom den är 6 och 11 tidiga. 10 är bra men Jansson känns rätt kall.

Borde väl göra ett reducerat med krav att Örjan vinner minst 4 typ
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 22:37   #64
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4736
Standard

Låg utdelning under 100k säger tvablaa.För mig att vinna typ 100000 är det mycket mycket högt.Vi lever med olika förutsättningar hör jag.....
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 22:41   #65
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Låg utdelning under 100k säger tvablaa.För mig att vinna typ 100000 är det mycket mycket högt.Vi lever med olika förutsättningar hör jag.....
:-)
Var inte riktigt så jag menade. Skulle bli mkt glad för en 100´ men tror det kan bli betydligt lägre än så. Hade velat spela mångbong men lopp 2 och 7 ställer till det.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 23:09   #66
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4736
Standard

Hur många gånger i ditt liv tror du att 7.an sitter med typ 100.000.I mitt fall kanske kanske 1 gång.Har insett att spela V 4 och tvilling förgyller mitt travspel bättre rent ekonomiskt.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 23:36   #67
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hur många gånger i ditt liv tror du att 7.an sitter med typ 100.000.I mitt fall kanske kanske 1 gång.Har insett att spela V 4 och tvilling förgyller mitt travspel bättre rent ekonomiskt.
Du har helt rätt, åtminstone de gånger utdelningen på sju rätt är mera än några tusenlappar. Därför är det så komiskt och snudd på patetiskt att så många här i forumet jublar varje gång det blir jackpot. Det är ju ändå nästan aldrig någon som sätter sju rätt härifrån när det överstiger 10-20k. Jag har själv spelat V75 i stort sett varje vecka sedan starten och dessförinnan V65 på lkördagar, har aldrig lyckats sätta sjuan när utdelningen har överstigit 100k. Dock så j-a nära ett otal gånger, vilket säkert de flesta av er har erfarenhet utav Men jag fick 1.8 mille en gång trots att jag bara hade sexor och femmor,
en bra bit över 300k på sexorna då och över 9 k på femmorna. Nej, mina bästa vinster har jag fått på vanliga V5:or, ett överlägset spel där också hela vinstpotten delas ut varje gång till de som satsat i just den omgången, inga satans jackpottar där inte. Om ni tittar på utdelningen på lärdagar på V5 och V4 så borde faktiskt inte valet vara så svårt, men det är klart, den stora utdelningen på sju rätt på V7 hägrar ju för de flesta, drömmen lever ända tills sista avdelningen har gått och man sitter där snopen med 5 rätt och skitutdelning som vanligt.... V75 är ett väldigt kul spel, men fan så svårt ....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+5), hugotheboss (+3), bokis29 (+5), Bluesmith66 (+5), Torstens (+5), SO (+3)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 09:09   #68
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Du har helt rätt, åtminstone de gånger utdelningen på sju rätt är mera än några tusenlappar. Därför är det så komiskt och snudd på patetiskt att så många här i forumet jublar varje gång det blir jackpot. Det är ju ändå nästan aldrig någon som sätter sju rätt härifrån när det överstiger 10-20k. Jag har själv spelat V75 i stort sett varje vecka sedan starten och dessförinnan V65 på lkördagar, har aldrig lyckats sätta sjuan när utdelningen har överstigit 100k. Dock så j-a nära ett otal gånger, vilket säkert de flesta av er har erfarenhet utav Men jag fick 1.8 mille en gång trots att jag bara hade sexor och femmor,

en bra bit över 300k på sexorna då och över 9 k på femmorna. Nej, mina bästa vinster har jag fått på vanliga V5:or, ett överlägset spel där också hela vinstpotten delas ut varje gång till de som satsat i just den omgången, inga satans jackpottar där inte. Om ni tittar på utdelningen på lärdagar på V5 och V4 så borde faktiskt inte valet vara så svårt, men det är klart, den stora utdelningen på sju rätt på V7 hägrar ju för de flesta, drömmen lever ända tills sista avdelningen har gått och man sitter där snopen med 5 rätt och skitutdelning som vanligt.... V75 är ett väldigt kul spel, men fan så svårt ....

Givetvis jublar jag när det är jackpot. När jag spelar med mycket högre återbetalningsprocent än vanligt blir alla rader bättre betalda än vid vanlig återbetalning. En favoritrad med två mindre skrällar kan ge 8 000 kr (med V6 20 000 kr) vid jackpot istället för kanske 2 500 om det inte vore det.

När potten blir större men spelarnas insatser och radantal oftast inte växer lika mycket, är det väl totalt självklart att det är ett bättre spel än vid vanlig omgång. Som du förstår spelar det ingen roll om raden därefter ger 1 000 kr eller en miljon, likväl kommer den vara klart bättre betald än utan jackpot.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 09:23   #69
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Inser att folk har lite svårt förstå mitt inlägg. Jag skrev: "Luktar låg utdelning denna gång OCH svårt se att det ger över 100´" Det är ju INTE samma sak som att säga att allt under 100 är lågt..

Kring det övriga så är det väl självklart att man gillar när det blir jackpot även om begreppet blivit extremt urvattnat. Mer pengar på 7:orna ger en extra morot. Att man sedan sätter alla rätt väldigt sällan är en helt annan fråga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), SO (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 09:38   #70
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 40
Sharp$: 163
Standard

Ingen som har spelvärde eller ögat? :-)
Dropkick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 09:45   #71
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Jag tror på hög utdelning idag. Det är svinkallt och hårda banor vilket ger trötta hästar. Några kommer säkert att underprestera och en del lopp är öppna. Kul omgång på förhand. On Track Piraten lär ju vinna, men i övrigt är det inte solklart.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 09:53   #72
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Ursäkta att jag bryter era inlägg om speldrömmar och huruvida jackpot är bättre att spela om än ordinarie utdelning med ett inlägg om dagens tävlingar.
Så här blev mitt bolagssystem med motiveringar.

1) 2,6,7,11,12 r10-5 (2 ser alltmer formstark ut, bra skräll. 6 är en äkta hårding - inte skitit på en hel vecka. 7 familjehäst som "kan allt" när de inte kör snällt. 11 kommer från Redéns formstall. 12 bästa häst, kusk och tränare från skitspår.)
2) 2,4,6,8,9,12,13,14,15 r10-11 (vad gör man när man inget kan om kallblod. 2 och 6 är överstreckade. 4 bäst i startvolten kan skrälla. 8 har startat 28 ggr men ändå unghäst. 9 lika bra som 8. Någon där bak vinner.)
3) 11 r1-5 ( enda klasshästen 11 spikas)
4) 3,4 r15-7 (bra lås)
5) 2,3,4,12 r6-9 (sannolkt vinner 2 även om han är mer sprinterbetonad)
6) 4 r6-12 (voltstart gynnar storfavoriten. 20 % galopprisk säger Björn. Bara vinner)
7) 1,2,3,5,6,8,10,11 r9-7 (jättesvårt. Kanske 1 är förstahäst)

Kostar 1440:-. Lycka till att vinna en rejäl pott och slippa överföra jackpotpengar till Axevalla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+3), SO (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 10:08   #73
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Kallblodsloppet V75;2 på Gävle

jag blev konfunderad när jag sern10 Modd Brun vara en 0-procentare MED Janne Norberg!!

Folk har börjat supa redan nu verkar det. Jag har följt Modd Brun i många år och gjort finfina slantar på hästen och bara det att "man" sätter upp Norberg tycker jag är värt höjda ögonbryn-

Påminner om att hästen blev 2,a slagen av Qvarting (bara en halv längd) som 134 oddsare i höstas och lämnade Sjö Odin längt efter sig i mål. Den som såg V75 i Östersund (6/6) kunde konstatera en god 3;e plats Tangen Hop vann det loppet. Modd Brun var då 121 oddsare. Sådana som Mino, Qravatt, Nordlirappen var längder efter i mål felfria.

Säger inte att hästen vinner, men den som sett den och följt den kan inte begripa att den är en 0-% are. Given på mina kuponger i varje fall. Vi ska inte underskatta bo Landgren, men Janne Norberg är en värsting bakom kallblod det vet vi alla.

V75 loppet för kallblod denna gång är enl min mening bland det svagaste vi haft på många år. Eller hur?
Absolut intressant!

Jag vet inte varför resultat och lopparkiv försvunnit ur ATG-databasen för Gävles tävlingar den 28/11? Det har irriterat mig tidigare att ej kunna köra arkivet för den tävlingsdagen.
Vi konstaterar att då vann hästen.

I raden finns en 5:e-plats och en 6:e-plats på slutet. Det är bra fart i den här pållen! Rejäla avslutningar vid båda dessa starterna. Senast är hästen mil efter in mot upploppet, men når ändå plats 6. Bra gjort!

Kul drag till 0%! Jag tänker testa ett platsspel och känner mig småoptimist!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 10:28   #74
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 18
Sharp$: 159
Standard

lutar åt en flerkupong och en skräll kupong idagl.
busenswe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 10:33   #75
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Mitt försök blir såhär:
1: A 7,11 B 12 C 6
2: A 9,6 B 13,11,14,4 C 10,1
3: A 11 C 1
4: A 3 B 4 C 1
5: A 4 B 12,2 C 9
6: A 4 B 6
7: A 8

Minst 4 A, max 1 C. Grundtanken har varit att Örjan finns med i alla lopp han kör liksom Redéns hästar. Vill egentligen inte spika Örjan heller men blir ju svårt då han kör alla lopp... Lycka till alla.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td