Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-21, 22:01   #5
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7304
Standard

Jag är ju helt iskall men lär väl bli ett spel ändå. Lite tidiga tankar ändå:
1: Diggers Elias solklart förstastreck med Goop. Men OPQC måste med och kanske även Tack Wee som blir spännande med Örjan. Dock risk för att den blir för mkt streckad. Vivo Per Lei är svår tycker jag, är det verkligen så enkelt att den inte kan vinna utanför Jägersro? Fattar en häst att den är bortrest?
2: Känns som Rapide Du Pommeau blir väl stor även om den är bra. 14 känns intressant som skräll och där fram är väl 1,7 och 9 mest intressanta.
3: Svårt gå förbi Food Money och vet inte vem som ska hota. 10 mest intressant som skräll.
4: Hopplöst lopp om inte 3 bara är bäst.
5: 1 är väl befogad favorit och blir nog svårslagen nu när den äntligen har vettigt läge. Men är lockade att gardera med innerspår och många roliga emot. 3,5,7,9,10 är alla intressanta. 4 har det pratats om här men den räcker väl inte här?
6: Lite märklig favorit tycker jag, de andra tre betrodda känns hetare. Men var direkt inne på att ge Mellby Ciceron en ny chans som spik eller ensam A.
7: Lite förvånad över att 1 ser ut att bli favorit men bygger väl på att den ska ta spets? Är väl 2 emot i spetsstriden. 4 får en ny chans men 9 är nog omgångens drag för mig, var bra senast och får Björn upp.

Så. Nu tar ni mina tankar och gör tvärtom.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat