Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-24, 18:22   #8567
Emanresu

Emanresus avatar

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Tack för svar Lunkan.

Men varför läggs "en överväldigande majoritet av spelen via chatmess på FB"??????????????????????????????????????????????? ??????????????????

Är det inte här på SHARPS vi hör hemma?

Som många har påtalat tidigare finns en oro att engagemanget dör ut helt och hållet vid kritik. Är det inte så att affilliate verksamhet utanför Sharps ramar är den drivkraft som verkligen dödar engagemanget här. Det kan väl inte bara vara jag som ser detta, och vad som egentligen rör sig under ytan hos den här s k sponsorpodden. Det är inte att leverera genuina speltips i alla fall!

Är jag nog tydlig nu?
Det som verkligen dödar engagemanget är folk som kommer in och går bananas utan något positivt att säga..

Ingenting tvingar dig att klicka dig in på sponsorpodden om du nu ändå tycker att spelen som Maijadona lägger upp är dåliga och det är väl bara skönt för dig att slippa ha alla spelen här på Sharps om du nu ändå tycker att dom är det sämsta som finns i hela denna världen.

Jag ryggar sällan spelen som läggs upp på Sharps utan använder den främst till att lägga in mina egna spel i spreadsheets och se på fan, jag avlider inte för att folk lägger/inte lägger in spel här. Använd sharps som du vill, skriv inlägg eller skit i att skriva inlägg. Klanka inte ner på folk som faktiskt skriver inlägg vare sig du tycker att spelen i fråga är dåliga eller inte.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat