Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-27, 14:07   #6
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Jag har hittat några roliga kantbollar:

V86-1: Mr Simpson är väldigt undervärderad av spelarna tycker jag. Formen är fin, han vet hur man travar med skor. Läget kunde vara bättre, men det är ju inga monster han möter.

V86-2: Rayon Lascaux har hittat formen igen. Dojjor är inga problem. Är favoriten som den skall blir det nog svårt, men har Beppe AM en dålig dag så skall spelarna se upp med den här.

V86-3: Usain Colt borde kunna komma bra på det härifrån. Tillhör de fyra betrodda, men är hittills minst spelad av dem. Det tycker jag inte han borde vara.

V86-4: Mimi af Djupmyra trivs på lång distans, och även om hon är enda stoet så tror jag inte man åker ned med henne från Bollnäs för att man hoppas på en matlapp. Formen finns där.

V86-5: Attack Diablo står för ungdomen i fältet, har kommit ned ett hack i banan. Fältet är inte så stort.

V86-6: Aslan L.C är inte bortglömd av spelarna, men ändå femtehandare. Ett mysigt streck när det börjar dra ihop sig.

V86-7: Unique Sisa har fått ett vettigt läge, och har två segrar senaste två starterna. Blir ganska giftig tror jag. Itsybitsy är ett annat skrällbud med form för den som metar storskrällar.

V86-8: Be Spontaneous har nästan samlat ihop till en seger. Får naturligtvis svårt att regelrätt slå favoriterna, men har dessa en dålig dag eller kommer bort på annat sätt är chansen god.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat