Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-17, 17:49   #13
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens totala avslag..... Om dom inte skänker bort loppet utan ser till att Untersteiner får tävla om det är Incredible H.C fullständigt chanslös!!

Kan inte förstå varför vissa förespråkar den som spik!? Har aldrig visat något tycker jag....
Folk måste sluta supa....
Det är ett dåligt lopp. Jag tror hästen duger bra. Avslutade fint vid pallplaceringar i regi Johan. Ger intryck av att vara en begränsad sort, instämmer, men lär kuta förbättrat upploppet ned på känt Untersteinermanèr efter utrustningsändring jmfrt med senast. Ska med tidigt för min del då endast 3:e-handare.

En häst som visar sämre och sämre form i loppen, men avslutat med viss fart i flera starter förra året, är 6 Rosy Lor(2%).
Det är min skrällidé i loppet.
Nyupptäckt glädje till att springa fortare till slut idag? Hoppas! Risken finns att hästen stapplar in sist förstås...

Devs Delilah har varit fin vid vinsterna på slutet och Caddie Kassandra har toppform. De två vill jag inte åka på i alla fall.

Om jag tvingades spika skulle jag välja Devs. Zara Don är favorit och även den visar tendenser av att vara blöt till slut.

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Varning för stallform, Svedberg Markus B februari månad 5 starter 3-1-0.

Har en på V86 6 Forteenosix i avd 6
Ja, hästarna flyger fram över upploppet.

Jag har hästen högt upp på listan över troliga framtida vinnare.
Till dagens % blir det till att strecka utan prut.
Spurten 12/11 visade prov på att vinst kommer, frågan är bara när?
Skam att ge upp redan efter 3 starter sedan dess.
Lär sakna banjobb, så hoppas det räcker med att vara frisk för att duga.

På V5 kommer 8 Tempest ut, enkelt förbi efter svepning vid behov senast.
Ganska kasst gäng emot idag med, tror jag allt. Kan nog gå.
Dubbelseger till stallet?

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat