Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-15, 14:27   #1
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 718
Standard

V86 Onsdag 17/2 Åby/Solvalla JACKPOT


Tredje jackpoten i rad nu på V86. Kommer favoriterna att fällas denna onsdag då det är 11 miljoner extra att spela om?

Bula Bula Am om felfri och i första volten ser väl ut att ha en bra chans..!


Tankar kring omgången?
Jstaahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 10:44   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Ser ut att bli fina förutsättningar idag. Omgången är dock inte helt lättlöst då det inte finns några givna spikar på förhand. Hur bra är Good's Of Norway i debuten för Flemming? Troligen bästa hästen i fältet om form. Kommer Tonicetobetrue till ledningen? I så fall bra chans. Claes Svensson kanske kör i spets, men jag undrar ändå om han inte släpper på Åby.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 11:39   #3
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Favorit i fara tycker jag att Picasso Sama är. Visserligen ganska startsnabb men det finns ett par andra som är snabbare, Kattens Camsin har spetsat de fyra senaste starterna med öppet spår, riktigt snabb den första biten. Det samma gäller Dream Trotter som är väldigt kvick i väg. Tycker att mycket talar för att favoriten kan bli fast invändigt. Garderings värt med tanke på att Picasso är omgångens största.

Let it Happen = förstastrecket för mig
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 12:28   #4
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Härligt med formlösa Flemming Jensen med favoriter och en annat danskt överspelat klappträ som storis!

Finns potential till bra betalt idag!

Trots storfavorit i sista utnämner jag 1 Picasso Sama till dagens SÄKRASTE spik! Spets och slut med tre ben redan i mål! Klassblandning!

Dagens bästa chansspik och STORA värde! 8 Vision Fromentro!
TOPPFORM, minst lika kapabel som favoriterna. Läget mindre viktigt över dagens distans. Tål långspurt och tror den är snabbast sista 500 och först i mål!

Dagens bästa lås! Spetsande och mest härdade 3 Zahara Goj mot orutinerade flygmaskinen 4 Destiny Am som kan få det tufft att nå motbudet på speed!

Dagens stora i fara!
4 Bula Bula Am som kan både galoppera och bli avslagen på speed! Finns många stänkare med bra form på låga procent bakom.....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5), dado (+5), DonDraper (+10), Oscar (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 12:59   #5
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2505
Standard

Return to Sweden dagens måste till 3%
Från stallet låter det mer positivt än vinst 3 av 100ggr... :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 14:51   #6
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Return to Sweden dagens måste till 3%
Från stallet låter det mer positivt än vinst 3 av 100ggr... :-)
Den har jag haft ögonen på på slutet I samma lopp förstås också Red Hot Snapper. Lite öga också på Busens, om jag inte är helt färgblind har den visat form på slutet...
Wolfman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 15:12   #7
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Dagens totala avslag..... Om dom inte skänker bort loppet utan ser till att Untersteiner får tävla om det är Incredible H.C fullständigt chanslös!!

Kan inte förstå varför vissa förespråkar den som spik!? Har aldrig visat något tycker jag....
Folk måste sluta supa....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 15:36   #8
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Varning för stallform, Svedberg Markus B februari månad 5 starter 3-1-0.

Har en på V86 6 Forteenosix i avd 6
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 15:57   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Inget trav på 12:an idag, utan enbart på TV Sport. Den har jag inte, så det blir en kväll framför datorn.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 16:01   #10
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1907
Standard

I dagens The Guardian försöker man utnämna Kanye West till den nya Pablo Picasso, inget som har med trav att göra men hjärnan måste processa detta inför avdelning 8.

Mer på ämnet: har Norskn lämnat avslag på Beppe idag igen?!!!
Wolfman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 16:20   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 166
Sharp$: 57056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Inget trav på 12:an idag, utan enbart på TV Sport. Den har jag inte, så det blir en kväll framför datorn.
Med en modern tv finns ju massor av alternativ

1. Köra via datorn med HDMI kabel
2. Skaffa en apple tv och köra atg live till tvn med airplay. HD kvalitet på bilden.
3. Tv4 play appen finns i apple tv. Via den kan man köra alla 4ans kanaler inkl tv4 sport direkt i tvn i väldigt bra kvalitet.

Jag ser numera alltid atg live via alternativ 2 och det funkar perfekt och är väldigt mycket bättre än att se loppen framför en datorskärm och där sändningen ofta är allt annat än av god teknisk kvalitet.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 16:38   #12
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

zahara goj chans spik
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 16:49   #13
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens totala avslag..... Om dom inte skänker bort loppet utan ser till att Untersteiner får tävla om det är Incredible H.C fullständigt chanslös!!

Kan inte förstå varför vissa förespråkar den som spik!? Har aldrig visat något tycker jag....
Folk måste sluta supa....
Det är ett dåligt lopp. Jag tror hästen duger bra. Avslutade fint vid pallplaceringar i regi Johan. Ger intryck av att vara en begränsad sort, instämmer, men lär kuta förbättrat upploppet ned på känt Untersteinermanèr efter utrustningsändring jmfrt med senast. Ska med tidigt för min del då endast 3:e-handare.

En häst som visar sämre och sämre form i loppen, men avslutat med viss fart i flera starter förra året, är 6 Rosy Lor(2%).
Det är min skrällidé i loppet.
Nyupptäckt glädje till att springa fortare till slut idag? Hoppas! Risken finns att hästen stapplar in sist förstås...

Devs Delilah har varit fin vid vinsterna på slutet och Caddie Kassandra har toppform. De två vill jag inte åka på i alla fall.

Om jag tvingades spika skulle jag välja Devs. Zara Don är favorit och även den visar tendenser av att vara blöt till slut.



Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Varning för stallform, Svedberg Markus B februari månad 5 starter 3-1-0.

Har en på V86 6 Forteenosix i avd 6
Ja, hästarna flyger fram över upploppet.

Jag har hästen högt upp på listan över troliga framtida vinnare.
Till dagens % blir det till att strecka utan prut.
Spurten 12/11 visade prov på att vinst kommer, frågan är bara när?
Skam att ge upp redan efter 3 starter sedan dess.
Lär sakna banjobb, så hoppas det räcker med att vara frisk för att duga.


På V5 kommer 8 Tempest ut, enkelt förbi efter svepning vid behov senast.
Ganska kasst gäng emot idag med, tror jag allt. Kan nog gå.
Dubbelseger till stallet?

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 16:49   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Med en modern tv finns ju massor av alternativ

1. Köra via datorn med HDMI kabel
2. Skaffa en apple tv och köra atg live till tvn med airplay. HD kvalitet på bilden.
3. Tv4 play appen finns i apple tv. Via den kan man köra alla 4ans kanaler inkl tv4 sport direkt i tvn i väldigt bra kvalitet.

Jag ser numera alltid atg live via alternativ 2 och det funkar perfekt och är väldigt mycket bättre än att se loppen framför en datorskärm och där sändningen ofta är allt annat än av god teknisk kvalitet.
Jag har en riktigt bra tv och visst kan jag dra en kabel från datorn som står i ett annat rum om jag vill, men det är inte aktuellt. Det går bra att kolla på datorn direkt också.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 16:59   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Picasso Sama spikade jag förra gången och det gör jag igen. Jag tror han håller upp spets och sedan går den inte att slå. Good's Of Norway skulle jag vilja veta om den gått med skor eller barfota tidigare. Någon som vet?
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td