Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-21, 21:23   #12
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7389
Standard

Tidiga tankar:
1: Bra lopp som nog kräver många streck. 6 känns hetast och hittar den till ledning är det nog över. 1,3,5,9 tidiga där bakom. Intressant se hur strecken fördelas här. Raggamuffin är nästagångare för mig men känns som den blir överstreckad med Örjan och står väldigt tufft inne.
2: Adrian lär bli klar favorit. Men 14 måste med för min del, drag senast men då galopp. 11 och 15 också tidiga.
3: 3 lär bli favorit och spik för många. Men 5 såg grym ut senast och känns inte ofarlig ens från dödens. 9 har jag haft med varje gång, inte borta med tempo. 1 tror jag blir överstreckad den här gången även om form slår klass.
4: Luddes lär bli stor favorit och är väl mest tredjespår i volt emot. Ruskigt öppet bakom och en tänkbar spik trots allt.
5: Känns helt upplagt för 5 när den nu får en riktig kusk och borde ha spetschans? Är dock inte förtjust i att spika Örjan, han vinner ju aldrig när jag gör det.
6: Bula Bula Am är bra varje gång. Men är väl ingen slump att det är många 2:or i raden. Öppet bakom men 2,5,6 känns tidiga. 8 hoppar ut som ett intressant skrällbud från bra smygläge.
7: 7 lär bli favorit men känns given att fälla. 12 bästa hästen men sämsta läget. 9 klart intressant med Goop. 3 kuskförstärkt och har kanonform. Men kanske är det här ett sånt där lopp där Örjan till slut står som segrare.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat