Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-05, 00:58   #99
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

[QUOTE=Herzog;480301]Finns det ingen moderator som kan ta bort en massa spam-spam-spam om hur dåligt norrlandstravet är? All sån skit borde raderas omedelbart och de som skriver helt Off Topic borde varnas och stängas av efter (*åratal*) av inlägg som inte har med Topic att göra.

De som vill vurma för Thatcher-politik i dagens travsverige får väl starta en hemsida om det, men det hör inte hemma på Sharps där vi diskuterar spelobjekt.

Kul inlägg du hade om Thatcher igår natt.
Som ung pojkspoling var jag 1971 på ett afternoon-tea-party hos dåvarande utrikesministern Alec Douglas-Home och mumsade gurkmackor och champagne. Jag frågade någon vem kvinnan en bit bort var. Svaret blev "That's Margaret Thatcher - the milk snatcher (hon hade just dragit in mjölken i Englands skolbespisningar). She's nothing to care about." Då gick jag fram och pratade med henne.

För att göra detta inlägg mindre Off-Topic kan jag meddela att Thatcher (om hon levat inatt) skulle spika Pascha Tilly i V75-5. Han har trots åldern rejäl erfarenhet och vunnit 3 av sina 4 starter i år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5), Herzog (+7), SO (+10), Spiken64 (+10), Emeffeff (+10), Fidus (+10), znipstern (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat