Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-05, 11:50   #126
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Ett försök:

1)

11 Catch The Cash svarade bra på Örjan senast. Lika bra att följa upp en eventuell repris.
4 Hero Sjöhammar kan vara klasshästen i det här gänget.
6 Patricia Bishop spelar jag på Sandra. Hon kör bra och sätter dit många chanser. Fin häst, annat sällskap nu?
8 Janne Sisu. Grym upphämtning senast. Möter för bra. Spår för att slicka sargen hela vägen och lär kliva på med rejäla kliv in mot mål. Går det snabbt nog?

2)

7 Ladyofthelake är så fin för dagen. Stallet vann snyggt igår till förmån för min spelkassa.
Hästen kan nog ta dem ifrån dödens? Hästen är genomärlig. Jag spikar!

3)

Givet tvåhästarslås då skillnaden i procent är milsvid.
Det är inte noga med valet av spik på de stora spelen, egentligen. Det kan bli tillräckligt bra betalt ändå med omgångens största som singlar, stor skillnad mot att spela V4 vad det gäller det där.
Jag lockas av genvägen till bra utdelning och tar de båda jag känner är vinstaktuella. 4 OTP och 8 Ed You.

4)

Kallbloden känns iskallt att reda ut. Jag vill ju ha bort favoriten spelmässigt, men hästen är ju så fin och rejäl. 5 Talls Odin agerar som en maskin och jag gillar vad jag ser. 11 Storm Odd var vass till slut senast, ett streck för mig. 12 Junifaks är i stigande trend?
Två miljonhästar unnar jag mig i 3 Kattla Kiro och 15 Kringelandstellus till under 1%.

5)

10 Pascha Tilly är nog en sund spik.
Jag jagar 2 Reorder, som blir rejält kuskförstärkt. Ett måste för mig av den anledningen.
9 Bottnas Commandeur fick jag här på forumet, så den plockas med.
Jag försökte fälla 12 Antonio Tabac senast, men gillade hästen i loppet sedan. Utvecklats på slutet?

6)

4 Blue Star Champion är för bra för den här klassen så här års. Den känslan fick jag senast. Favorit, men det här blir enkelt! Mitt travöga förbjuder mig att inte testa gå fullt ut på hästen till rimliga 40%. Klarar Svante av höga V75-förväntningar i sulkyn?

7)

10 Scellino Luis var smått överlägsen senast. Spetshästen är väl alltid ett hot? Jag anar att Uffe når pik med 6 Mr Vox. Det får bli lås på dessa två. (Skrällkänslan hänger tung över detta race.)

En tjuga på Save Our Souls igår gav mig chansen ”spela gratis” nu. Att Ladyn skulle spikas sade därför sig själv, stallspel.
Går in med hopp om att ha mångdubblat insatsen fram till kvällen.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1), znipstern (+10)

Senast redigerad av Fidus den 2016-03-05 klockan 11:54.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat