Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-05, 12:09   #129
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75

Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 10, 11
2: 7, 9
3: 4 On Track Piraten
4: 1 Åsakjappen
5: 2, 9, 10
6: 1, 4, 6, 9
7: 2, 3, 6, 7, 8, 10, 12

7x2x1x1x3x4x7 = 1176 rader.

Såhär blev dagens system. Jag ser det som mycket långsökt att Ed You tar sig förbi OTP (Johnny kör ju dessutom OTP, betyder definitivt mycket i spetskörningen) och då känner jag inte för att lägga halva systemet på Bergharns. En straffspark.

Åsakjappen får Örjan upp vilket är en fantastiskt kuskförstärkning. Han hittar rätt väg och sätter dit honom till slut. Talls Odin är bra men orutinerade kuskar mot tunga namn är jag försiktig med. De norska Storm Odd, Fiann och Mjölner Komet bör nog passas om man garderar.

Patricia Bishop tror jag på i första. Dålig bronsdivision och bra häst, ska nog kunna gå!

Ladyofthelake är förstahäst men måste dubbla med Julia Kaulitz som är bra, får Örjan upp och ska köras i bike!

Reorder får Erik upp, snacka om kuskförstärkning. Helt given, liksom min vinnare Bottnas Commandeur och favoriter Pascha Tilly som jag önskar all lycka sedan jag såg glädjen hos Jari Kinnunen vid vinsten på Solvalla!

Quality Questioned tror jag Örjan kan trolla till seger i sista, lite strul för Mr Vox så sitter han i spets.

Senast redigerad av AndyMart den 2016-03-05 klockan 12:22.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat