Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-01, 23:19   #27
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Gick bra förra gången så testar igen.

Holland - Brasilien:

Brasilien över 52.5% bollinnehav, 1.90 @ unibet. Även utan Elano tror jag att man kommer ta hand om bollinnehavet med Dani Alves som vill ha mycket boll. Linan ligger rätt lågt där ett Holland bara haft 51% mot Slovakien och 49% mot Kamerun.

Över 2 mål, 1.73 @ pinnacle. Holland har inte direkt det bästa försvaret i VM, och måste satsa framåt. Tror på minst 1 mål från Brasilien och minst 2 mål i matchen.

Uruguay - Ghana:

Jämnare match än vad oddsen säger. Möjligtvis att Uruguay har mer spetskvalitet. Men Ghana har bra försvar och har visat bra spel mot bra lag, inte minst mot Tyskland.
Testar dnb på Ghana här till 2.89 @ NB.

3u på varje spel.
Håller inte om spelen på Holland här, både mot Slovakien och framförallt mot Kamerun i sista matchen så lät man motståndarna hålla i bollen. Speciellt i slutet av matcherna då man föll tillbaka och försvarade/spelade av matcherna. Deras försvar tycker jag håller ovanligt hög klass för att vara Holland och hög klass i VM överlag. Sällan har jag skådat ett Holland och ett Brasilien som är sp välbalanserade som i år. Denna match kommer enligt mig inte präglas av flärdfull offensiv fotboll. Dunga har visserligen problem med centrala mittfältet, men Melo som hoppade in senast (inte felipe) kommer troligen ra dr defensiva mittfältspositionen.

För mig slutar de under 2.5 och inte alls otänkbart mållöst. Luktar X lång väg.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat