Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-01, 16:41   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 172
Sharp$: 32
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maometto Visa inlägg
hörnor holland:18

hörnor brasilien:26

18+26=44/4=11

ö 10,5? vad tror ni?
,
Vänta tills du ser uppställningen tycker jag och se om de har en uppställning med vingar eller centrerat. Vingar innebär självklart fler hörnor.
__________________
Att tala är silver, att tiga(och lyssna!) är guld.
Att samtala är platina.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 16:46   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 172
Sharp$: 32
Standard

Rak på Uruguay. Jag har ju att Uruguay vinner VM också

Får se om jag gilar hörnspelet sen.
__________________
Att tala är silver, att tiga(och lyssna!) är guld.
Att samtala är platina.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 17:42   #18
 
johannesvs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 119
Standard

Tog Brasilien till 2.10 precis när oddset släpptes. Känns riktigt bra.
Har även spelat U2,5 i Holland - Brasilien till 1.67 som känns okej.
Kanske slänger in ett resultat spel på 0-1 eller 0-2 med. Unibet ger 7.25 respektive 9.50 på det.

Har inte spelat emot Ghana i VM än och tänker inte börja nu heller. Gör inte så mycket framåt men har en riktigt stabil defensiv med en målvakt som storspelar. Har bara släppt in 3 mål hittills i VM varav ett på straff.
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 18:38   #19
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 2
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av johannesv Visa inlägg
Har inte spelat emot Ghana i VM än och tänker inte börja nu heller. Gör inte så mycket framåt men har en riktigt stabil defensiv med en målvakt som storspelar. Har bara släppt in 3 mål hittills i VM varav ett på straff.
uruguay har inte heller gjort en dålig defensiv insats. 1 mål insläppt på 4 matcher.
maometto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 19:02   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 172
Sharp$: 32
Standard

Kanske borde lira 1X då?
__________________
Att tala är silver, att tiga(och lyssna!) är guld.
Att samtala är platina.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 19:08   #21
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Bland de kvarvarande lagen är Ghana överlägset sämst. Jag ser inte att det finns en liten chans att de slår ut Uruguay. Har ett enda av deras mål kommit av något konstruktivt igenomtänkt anfallsspel? Nähä, jag trodde väl det. Risken finns förstås att Uruguay schabblar till det eller att domaren gör någon blunder men på egen hand kommer Ghana inte att göra mål på Uruguay.

Jag satsar på att Uruguay kvalificerar sig för semifinal till oddset 1,552.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 20:15   #22
 
Perfections avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 67
Standard

Det största mysteriet är ju varför Argentina är relativt stora favoriter i Matchen mot Tyskland, förstår inte.. Tyskland är ju klart bättre.. körde en rak 1:aTyskland till oddset 3.10!
__________________
cashflow

Winners never quit
Perfection är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 20:41   #23
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Missade du målet han fjorde i förlängningen?

Galet snyggt i absolut världsklass. Så nog kan han mer..
Det snyggaste är att han inte lägger sig ner. Kunde mycket väl fått en straff om han slängt sig.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 20:46   #24
 
johannesvs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maometto Visa inlägg
uruguay har inte heller gjort en dålig defensiv insats. 1 mål insläppt på 4 matcher.
Tror inte heller Ghana vinner men finns ändå en kryss risk i mina ögon
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 21:37   #25
 
alexybts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 431
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av johannesv Visa inlägg
Tror inte heller Ghana vinner men finns ändå en kryss risk i mina ögon
Håller helt med, därför ja la krysset!
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 22:08   #26
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 329
Standard

Gick bra förra gången så testar igen.

Holland - Brasilien:

Brasilien över 52.5% bollinnehav, 1.90 @ unibet. Även utan Elano tror jag att man kommer ta hand om bollinnehavet med Dani Alves som vill ha mycket boll. Linan ligger rätt lågt där ett Holland bara haft 51% mot Slovakien och 49% mot Kamerun.

Över 2 mål, 1.73 @ pinnacle. Holland har inte direkt det bästa försvaret i VM, och måste satsa framåt. Tror på minst 1 mål från Brasilien och minst 2 mål i matchen.

Uruguay - Ghana:

Jämnare match än vad oddsen säger. Möjligtvis att Uruguay har mer spetskvalitet. Men Ghana har bra försvar och har visat bra spel mot bra lag, inte minst mot Tyskland.
Testar dnb på Ghana här till 2.89 @ NB.

3u på varje spel.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 22:19   #27
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Gick bra förra gången så testar igen.

Holland - Brasilien:

Brasilien över 52.5% bollinnehav, 1.90 @ unibet. Även utan Elano tror jag att man kommer ta hand om bollinnehavet med Dani Alves som vill ha mycket boll. Linan ligger rätt lågt där ett Holland bara haft 51% mot Slovakien och 49% mot Kamerun.

Över 2 mål, 1.73 @ pinnacle. Holland har inte direkt det bästa försvaret i VM, och måste satsa framåt. Tror på minst 1 mål från Brasilien och minst 2 mål i matchen.

Uruguay - Ghana:

Jämnare match än vad oddsen säger. Möjligtvis att Uruguay har mer spetskvalitet. Men Ghana har bra försvar och har visat bra spel mot bra lag, inte minst mot Tyskland.
Testar dnb på Ghana här till 2.89 @ NB.

3u på varje spel.
Håller inte om spelen på Holland här, både mot Slovakien och framförallt mot Kamerun i sista matchen så lät man motståndarna hålla i bollen. Speciellt i slutet av matcherna då man föll tillbaka och försvarade/spelade av matcherna. Deras försvar tycker jag håller ovanligt hög klass för att vara Holland och hög klass i VM överlag. Sällan har jag skådat ett Holland och ett Brasilien som är sp välbalanserade som i år. Denna match kommer enligt mig inte präglas av flärdfull offensiv fotboll. Dunga har visserligen problem med centrala mittfältet, men Melo som hoppade in senast (inte felipe) kommer troligen ra dr defensiva mittfältspositionen.

För mig slutar de under 2.5 och inte alls otänkbart mållöst. Luktar X lång väg.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 22:38   #28
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 329
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Håller inte om spelen på Holland här, både mot Slovakien och framförallt mot Kamerun i sista matchen så lät man motståndarna hålla i bollen. Speciellt i slutet av matcherna då man föll tillbaka och försvarade/spelade av matcherna. Deras försvar tycker jag håller ovanligt hög klass för att vara Holland och hög klass i VM överlag. Sällan har jag skådat ett Holland och ett Brasilien som är sp välbalanserade som i år. Denna match kommer enligt mig inte präglas av flärdfull offensiv fotboll. Dunga har visserligen problem med centrala mittfältet, men Melo som hoppade in senast (inte felipe) kommer troligen ra dr defensiva mittfältspositionen.

För mig slutar de under 2.5 och inte alls otänkbart mållöst. Luktar X lång väg.
Tror Brasilien kommer äga mer boll faktiskt, de hade hela 60% mot Portugal och 57% mot Elfenbenskusten. De kanske ej har så mycket mot Holland, men visst borde de kommer över den låga linan.

Angående Hollands försvar så har de inte testats mot tillräckligt bra lag än, tror knappast de kan hålla nollan mot Brasilien, och tror de kommer vilja gå framåt för att kunna vinna, med spelare som Robben och Van Persie som inte vet vad försvar spel är. Holland har inte de mest namnkunniga försvarsspelarna, med Heitinga som jag inte tycker är speciellt bra som mittback. En 35-årig van Bronckhorst kommer nog ha en jobbig dag.

Men vi får väll se
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 22:45   #29
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Å andra sidan har de De Jong och Kuyt som jobbar otroligt hårt i defensiven, även sneijder gör ett bra jobb defensivt. Att linan är låg känns lurigt. Luktar fälla
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 23:02   #30
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 329
Standard

Haha, tänkte på det innan. Kom sedan på att de hade linan på Spanien på 53% mot Portugal dagen innan alla spelbolag la ut spelet på bollinnehav. Och där var de helt ute och cykla
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td