V75:1 2 Royal Ice: "Det er kanskje flere som setter spørsmålstegn ved distanseevnen til 2 Royal Ice, men faktum er at han er en av de sterkeste hestene jeg har på stallen. Jeg kommer til å gjøre litt utstyrsendringer til løpet. Han kommer ut med et norsk hodelag som vi har oppe fra start for første gang. Royal Ice kommer ut uten framsko nå,og skal absolutt strekes. Jeg holder ham for å være min beste sjanse for dagen, sier Frode Hamre. "
Nyckelorden är norskt huvudlag för första gången och barfota fram!
V75:2 1 Wizard of Ousse: "Det er ikke umulig at han kan lede fra start til mål. Wizard of Ousse er god fra start, men vi får se an om det er aktuelt med tetkjøring denne gangen. Det kommer jo an på hvem som kommer frem også. Hesten er i alle fall frisk og rask. Han har gått med fire jernsko tidligere, men denne gangen kommer han ut med aluminiumsko på alle fire beina.
Startsnabb, aluminiumskor runt om i stället för järnskor.
V75:4 2 Rafolo: "Rafolo er rask fra start, og det blir å satse på tet. Kommer han dit skal vinnersjansen være god selv om jeg ikke har kontroll på de svenske hestene. For første gang i år kommer han til å gå med optimal balanse, det vil si uten baksko. Amerikanervogn som normalt
Optimal balans, utan bakskor, för första gången i år, jänkarvagn standard
Senast redigerad av hugotheboss den 2016-03-16 klockan 11:12.
|