Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-17, 15:53   #8
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Det ska nog inte vara helt omöjligt, men insatsförhållandet 1:4 mellan hästarna är nog rätt så rimligt. Intrycksmässigt plockade jag snarare med mig Crown of Victory om någon i loppet du refererar till. Jag vet ju att du gillar jämförelser mellan hästar som mött varandra, 3 Flowmate blev totalt annihilerad från ledningen senast av utvändigt redan nämnda 6 Crown of Victory.

Jepp, intryckmässigt var det fördel COV gentemot LA, men så ser det gärna ut när en häst tar in på ledaren över upploppet.

Linges Alladin har visat upp både bra tider och förmåga till att vinna. En sådan är synd att missa vid bredare gardering.

Avd 4:

Favoriten är jag långt ifrån såld på. Det har sett bättre ut på slutet, men har varit ifrånsprungen ibland.
Bred gardering och 1 Tortuga ska bli intressant i ny regi. 3 Colour Of Love är ju min favorit sedan senast och är svår att veta botten på. Den kanske duger en gång till?
8 Conrads Estelle visade senast att den ville vinna och gav förbättrat intryck dessutom.
7 Julienne Pride var på väg att storskrälla i svagt gäng senast, men tiden i det loppet duger gott här. Den ser begränsad ut.

Senast redigerad av Fidus den 2016-03-17 klockan 16:07.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat