Citat:
Ursprungligen postat av Fidus
Jepp, intryckmässigt var det fördel COV gentemot LA, men så ser det gärna ut när en häst tar in på ledaren över upploppet.
Linges Alladin har visat upp både bra tider och förmåga till att vinna. En sådan är synd att missa vid bredare gardering.
Avd 4:
Favoriten är jag långt ifrån såld på. Det har sett bättre ut på slutet, men har varit ifrånsprungen ibland.
Bred gardering och 1 Tortuga ska bli intressant i ny regi. 3 Colour Of Love är ju min favorit sedan senast och är svår att veta botten på. Den kanske duger en gång till?
8 Conrads Estelle visade senast att den ville vinna och gav förbättrat intryck dessutom.
7 Julienne Pride var på väg att storskrälla i svagt gäng senast, men tiden i det loppet duger gott här. Den ser begränsad ut.

|
Hoppsan! Questionmark blir en av mina två spikar omgången. Spelar lite på positioner i det loppet och hoppas en stor del av loppet är slut efter 100 meter. Tortuga klart bäst kapacitetsmässigt men är ju bråkig och långsam i volt, dessutom håller jag Björn Goop högre som tränare än Claes Svensson. Resten av hästarna är klart sämre enligt min mening, Veijo rycker alla skor på sin för första gången och blir nog rejält överspelad på det.