Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-17, 22:25   #70
hammmmmar
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Jag mejlade kundsupport, delger konversationen nedan.

Hej!
Har med stigande irritation försökt följa era livesändningar på nätet på vardagskvällarna.
Sändningen hackar och fryser och är rent allmänt av så dålig kvalitét att det inte går att följa loppen.
Har provat med flertalet webbläsare (Explorer, Firefox samt Chrome).
Miljön för övrigt är en modern laptop och bredband via fiber (Bredbandsbolaget 100/10).
Övriga streamingtjänster funkar felfritt (HBO, Viaplay,SVT et cetera).

Gör jag nåt fel och i så fall vad?

/Micael

P.S: Ja, jag har rensat kakorna. D.S.


Svaret kom snabbt men jag är inte säker på att man brydde sig om att läsa hela frågeställningen....

Hej

Tack för ert mail. Vi beklagar verkligen att sändningen hackar för er.
Hur upplevs problemet? Och vad gjorde du vid tillfället?
Hade du fullskärm, pop-out eller liten video?
Vilken internetleverantör, operativsystem och webläsare har du?

Återkom även med användarnamn och en tidpunkt för problemet.

MED VÄNLIG HÄLSNING

ALEX

HANDLÄGGARE KUND- OCH OMBUDSSUPPORT

Haha vilken dåre. Frågar efter leverantör och operativsystem, ska man behöva byta det nu för att kunna kolla på atglive? Försöker klart och tydligt bara köpa tid då de inte har en aning hur de ska lösa problemet.. Det är 2016, kom igen nu ATG!
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat