Visa ett inlägg
Gammal 2016-03-23, 20:37   #37
hakan11241
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3454
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Den där länken blev det lite fel på, ska vara: http://epto.se/statistics/History/?type=Stryktips

Men exakt vad är det du vill visa med den?

Om du vill så kan vi satsa 500kr varje vecka där jag spelar raden med oddsfavoriterna så får du spela valfri annan rad. Vinnaren är den med flest rätt. Skulle vara enormt imponerad av dina magiska skills om du kom ut som vinnande över ett större sample.
Jag besitter inga magic skills vad gäller hitta vinnare på Stryktipset så någon enkelradstävling ser jag inget behov av.
Min statistiklänk är bl a ett svar på ditt påstående om att om man vill få 13 rätt så skall man lira favoriterna.
Statistiken visar ju att då landar du på 5-8 rätt.
Det är därför snarare du som måste bevisa att ett spel på favoriterna är vinnande i längden, alltså återbetalar vinster i gruppen 10-13 rätt större än insatsen.
Vore ju kul för tråden om vi kunde få igång en bredare diskussion om spelteori för Stryktipset.
Jag för min del anser nog att det finns en del matnyttigt att plocka i bland annat statistik och teckenfördelningen, medans andra verkar tycka att det bara är värdelös info i ett vacuum.
Vad finns det då för nya annorlunda strategier/angreppssätt som ni använder?
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat