Citat:
Ursprungligen postat av KungK2
Trevligt initiativ i sommarvärmen. Har börjat följa NHL allt mer de senaste åren och draften samt frenzyn är ju givna höjdpunkter.
Då Bruins är mitt lag så har free-agent varit lugnt och stilla och lär väl så förbli misstänker jag.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B
Sjukt kul att du la upp detta!
Du har inga speciella nyheter angående mitt kära Tampa?
|
Kung2k: Det ryktas faktiskt om att både Savard och Tim Thomas är på G bort från klubben... Jobbigt värre om man är Bruins fan.
Andreas: Jodå, absolut.
dem har signat St .Louis till ett jättekontrakt som för att han blir kvar i klubben en lång tid framöver, och dem har dessutom gjort sig av med Meszaros. Dem har återsignat Pavel Kubina och även gjort klart med den duktiga Nashville målvakten Dan Ellis. Stewie Y har verkligen börjat sin GM resa med vad många anser vara väldigt bra drag, göra sig av med överbetalde Meszaros och ta in en stabil målvakt som man kanske kan bygga laget kring, om jag kommer ihåg rätt så är han inte så gammal heller för att vara målvakt
Just nu ser det ut att bli antingen Islanders (?) eller La Kings som vinner dragkampen om Kovalchuck, men på NHL.com verkar det som om lagen har börjat tröttna på Kovies "diva" fasoner, han vill ha ett kontrakt värt 9/m dollar per säsong och han vill ha det över 10 år framöver, så att signa honom kommer att bli dyrt, vi får se om ngn har råd, eller om han åker hem till Ryssland å spelar.
Matthew Lombardi skrev på för Nashville, ett mycket bra tillskott i den hårt jobbande Predators klubben som satsar på att bygga vidare på fjolårets framgångsrika säsong.