Citat:
Ursprungligen postat av doob
Allvarligt! Arg så jag kokar!! Går in och ser V4 i efterhand. Har tre efter tre med spik på 12 Sort Gull! Att den galopperar över mål känns som en käftsmäll men det kan hända! Det är otur och går inte värja sig mot men sättet den förlorar loppet på och vilka som är inblandade ger mig mycket mörk blick!
På senare tid är det särskilt två kuskar som kör som klapparslen och jag har vunnit mycket på att konsekvent spela emot den ena av dom då han ta mig fan ALLTID är överstreckad!
Den jag talar om är Jan-Olov Persson! Den andra jag från och med nu ALDRIG kommer sitta beroende av utan det räcker att han ställer till det för andra lir är Ove A Lindqvist!
12 Sort Gull tappar vinsten på grund av båda kuskarna idag! Till råga på allt har den tränats av Jan-Olov Persson vilket gör det än mer irriterande!
Vad talar jag om?
Sort Gull är totalt jävla överlägsen men hindras komma iväg då Jan-Olov Persson fortsätter köra med kall häst i andraspår trots att han inte har en enda jävla konkurrent omkring sig, varför köra offensivt med kallt? När Sort Gull väl fått upp farten efter att ha kommit loss bakom kalla JOP drar nästa kalla idiot (Ove A) i högertömmen så Sort Gull får kasta sig ut i fjärdespår! Klart som fan att hästjäveln inte kan spränga ljudvallen i trav när dess fossiler handikappat under sista halvvarvet och galoppen kom som ett brev på posten!
FÖRBANNADE JÄVLA KLAPPTRÄN! SLUTA HYLLA DESSA DINOSAURIER!!
|
Ove A är ett unikum hittar alltid nya sätt att förstöra på.