Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-09, 09:51   #41
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Enig angående Global Money, man ska inte fästa sig helt vid de tre storstjärnorna. Fortfarande lite att man köper grisen i säcken så här tidigt på säsongen när det gäller dem. Jag är ändå lite inne på B.B.S. Sugarlight trots nämnda förutsättningar och sågningar i princip allt förhandssnack. Tror vinstchansen i alla fall är i paritet med streckprocenten för tillfället (runt 40 %). Förstår inte riktigt varför alla vill skriva ner honom så mycket, såg klart bättre ut senast och vägen till ledningen ser öppen ut. Solklart rätt favorit i min mening åtminstone!
Det låter påställt runt 3 Arazi Boko när det gäller spets. I trav är allt möjligt. De satsar på att nå/kvala in till Olympiatravet.

Jag vill minnas att den är riktigt snabb ut. Det gäller att först ta sig förbi Robban, men sedan kanske loppet har en annan ledare än du funderat på?
Det går att nå maxplacering genom att elda på i spets likväl som att köra spårsnålt.

Kul om de vågar sikta högt och kör för det. Heja Arazi Boko!

På min kupong får han inte plats. Det blir för dyrt. Att missa ledaren till under 1% kan också visa sig "bli för dyrt".

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Jag ska absolut ha med 7 Top Notch Lady Ås.

Kanske kanske 5 Enge Lincoln också. Men nu läser jag i Guiden vad tränaren säger och låter inte riktigt bra i mitt tycke. Säger att han inte hade det rätta trycket senast och fick mjölksyra till slut. Men han tror: "Den genomköraren lär ha gjort honom gott och han är nog förbättrad till den här starten."

2 Sweet'n Sour Akema är i alla fall mitt förstastreck. Nu läser jag vad Claes Svensson säger om honom. Han fick tydligen också mjölksyra i förra loppet och pga detta ska han också vara förbättrad. Är Svenssons bästa chans i omgången enligt honom.
Jag förstår att du gillar 2:an. Jag väljer bort då hästen tappade stilen vid målgång senast. Bra spår ger fina förutsättningar.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat