Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-09, 10:17   #42
Emeffeff

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Det låter påställt runt 3 Arazi Boko när det gäller spets. I trav är allt möjligt. De satsar på att nå/kvala in till Olympiatravet.

Jag vill minnas att den är riktigt snabb ut. Det gäller att först ta sig förbi Robban, men sedan kanske loppet har en annan ledare än du funderat på?
Det går att nå maxplacering genom att elda på i spets likväl som att köra spårsnålt.

Kul om de vågar sikta högt och kör för det. Heja Arazi Boko!

På min kupong får han inte plats. Det blir för dyrt. Att missa ledaren till under 1% kan också visa sig "bli för dyrt".
Jag hade med honom senast på Kalmar till låg procent, faktiskt. Det var nog ett felbeslut och imorgon står jag över trots bättre läge. Jag tror absolut inte Stoffe kör i ledningen, men allt är möjligt i trav som du säger. Tar dock hellre Arazi Boko till spets initialt än Global Money utifrån ett B.B.S. Sugarlight-perspektiv.

3 Arazi Boko (Christoffer Eriksson) var fin i comebacken, men kom aldrig riktigt in i matchen. Han behöver nog den här genomköraren också. Ett bra utgångsläge och han är väldigt snabb från början. Kommer få vettig position. B.B.S.Sugarlight är en bra rygg här, säger Christoffer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+5)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat