Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-16, 11:53   #91
newbranch

newbranchs avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1891
Standard

Från Stall Peter Untersteiner
Intervjun är gjord i samarbete med Spelvärde.se

– 4 Tahays Blue Amber (lopp 2) har varit riktigt fin två gånger och allting ser bra ut. Jag kan inget annat än att tro på henne. Helstängt och jänkarvagn som senast.

– 7 Frankie Brodde (V75-2) är också i bra ordning och det var plus i kanten senast. Allting ser bra ut, men han är inte så snabb ut så det är vingelrisk. Can’t see back på vänster sida och murphybländare på utsidan. Barfota runt om, men vanlig vagn istället för jänkarvagn.

– 1 Allaballakaitoz (V75-3) ser också bra ut i träningen. Han fick ett fint läge och bör kunna ta en god placering. Helstängt, jänkarvagn och barfota runt om som senast.

– 4 Dreams Take Time (V75-3) ser också allting bra ut med. Allting tyder på att han kommer gå bra igen – han gick ju strålande senast. Skor runt om, norskt huvudlag med vita insidor och jänkarvagn som senast.

– 10 Corinne Af Solnäs (V75-5) var också bra senast och accelererade rejäl på open stretch senast. Med ett lopp på rulle kan hon vara långt framme. Barfota runt om, helstängt och jänkarvagn som senast.

– 12 Jetset (V75-5) har vi medvetet väntat i sex veckor med för att vara med i det här loppet. Det har alltså inte varit några fel på henne, utan hon har tränat på hela tiden och allting ser bra ut. Jag tror hon fäller många som hon brukar, men det vill ju till att man har lite häng på dem. Skor runt om, öppet med murphy på insidan och jänkarvagn som senast.

– 5 Protector (V75-6) ser fortfarande fin ut och han utvecklas hela tiden. Han kommer gå bra, men det är ett stentufft bronslopp tycker jag. Det är lite vingelrisk från läget och han går upp en klass nu, men jag tror inte de springer ifrån honom. Det blir barfota bak, norskt huvudlag och jänkarvagn som senast.

– 11 Elma Lane (V75-6) känns bara fin och gick ju strålande i årsdebuten med lite trafikproblem – jättebra gick hon. Läget gör ju att det blir jobbigt såklart, men jag vill säga att hon säkert har toppform. Det blir öppet huvudlag, barfota runt om och jänkarvagn som senast.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icor (+5), lokatten (+5)
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat