Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-05, 14:44   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

[5/7] Chicago Cubs @ Arizona Diamondbacks [22:10]

Kör på 3 spel idag, de första två har ni redan fått från iCash i andra tråden och det tredje skriver jag om här:

Ogiltigt spel-ID: 31544

Idag ställs två pitchers som har presterat hyffsat bra mot varandra, i och med detta bör antalet runs hållas nere också. Överspelet har tidigare varit vinstgivande när dessa två lag möts i Arizona, men då har heller inte två kvalitétspitchers ställts mot varandra tidigare heller. Cubs kan inte slå mot en righthander (Under 6-2) och D-backs spelar aldrig bra matchen efter en förlust (Under 5-0). Vädret ska inte påverka eftersom Chase Field har ett stängbart tak som används vid för starka vindar. Orosmolnet är som vanligt D-backs bullpen, men Kennedy har hög uthållighet och bör minimera den potentiella skadan deras bullpen kan orsaka.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat