Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-06, 14:44   #5
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Jag älskar latinamerikanska lag när det hettar till, det brukar bli fult helt enkelt.
Att gå på gamla matcher i gruppspelet med öppningsmatch för hemmanation och England e ingen bra måttstock för mig.

Argentina-Tyskland 3 gula e inte heller bra jämförelse, eftersom matchen dog tidigt, jag tror inte Holland krossar Uruguay!
Jag hoppas på en 1-0 ledning för Holland, då kan det dyka upp många fina kontringar och det kan bli fult och grinigt, dessutom vill jag ha ledning för något lag med maskning.
Visst kan Uruguay vara nöjda med med hur långt de gått och kämpa på utan tjafs, men det e inte mitt scenario.

Han dömde en match mellan Quito och man United, trots att det var ett engelskt lag inblandat drog Quito på sig 5 gula och United 1.
Ingen bra måttstock heller men jag menar om man ska ta massa skräpmatcher.
Man kan inte gå på gamla gruppspelsmatcher och en match som dog. Korten e NOLLADE det gör inget om domaren viftar lite med ostskivan och det drabbar ingen. Jag såg många matcher där det skulle ha varit gult kort men domarna gav flera chanser i åttondelsfinalerna.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat