Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-06, 11:00   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Korten Uruguay-Holland


Glöm INTE korten!

Jag har väntat på semifinalerna länge och dessa lag ska fixa kort.

Alla gula e nollade, sparka ner dem bara, Robben kan fixa 2 gula på motståndarna. Van Persie kan gärna dra på sig ett gult, han har sett pressad, irriterad och övertänd ut. Van Bommel bör ta ett gult!
Om ett lag leder matchen kan målvakten försöka maska 10 sekunder och ta ett kort i 90:e minuten.
Uruguay e en av de hetaste lagen med gula kort och Holland e inte dåliga heller.
Nerver, övertändning, vinnarinstinkt, detta ska ska bli mycket ostskivor!

ÖVER 25,5 bookingpoints Uruguay 1,87 Unibet 5 units

ÖVER 1,5 cards Holland 1,60 Betsafe 5 units

ÖVER 33,5 fouls 2,00 Betsson 5 units

Vi behöver en frispark efter 2,5 minuter i snitt, då når vi ca 37 frisparkar med övertiden på 3 minuter.
39 frisparkar mellan Brasilien-Holland, de ska kunna nås inatt också.
Mycket närkamper, fult spel på gränsen, gör inget med lite gula, ingen riskerar avstängning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 11:52   #2
 
Burns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 984
Standard

Roman Empire (123% på 670 spel) går tvärtemot:

Uruguay - Holland (kort)
Tip: Under 5,5 gule kort (Betsson/Scandic 1,55 - Pinnacle U5/1,70) til odds 1,6 ved bwin ― Roman Empire spiller for 6 units
06-07-2010 - 20:30 Fodbold


Fodbold VM: 1/2-finale: Uruguay – Holland

Der er en lille krølle ved denne i forhold til tidligere – spillerne har fået vasket tavlen rent i forhold til tidligere advarsler – så kun rødt udelukker dem fra bronze/finalekamp.

Selvom advarsler ikke giver karantæne – så viser historien, at der ikke bliver uddelt flere af den grund.

Det er 2 af de mest fairhold, der mødes her.

Uruguay har indtil videre fået 8 gule kort i 5 kampe (1.6 i snit), hvor de fik en del mod Frankrig, hvor Frankrig lod frustrationerne få frit løb og en uruguayansk indskifter mistede hovedet. De har Fucile i karantæne – ligesom Suarez efter rødt.

Holland har fået 12 gule kort i 5 kampe (2.4 i snit), hvilket er næstmest, men de har også noget flere kampe end mange andre. De er uden Van der Wiel og de Jong, der begge trækker en del kort – begge afsoner karantæne.

Dommer er Irmatov – lidt en skam, da han godt kunne have fået finalen efter en fremragende turnering. Han har givet 4,2,2,3 gule kort så langt i turneringen og er langt under 4 gule kort pr. kamp i snit.



p: Under 34,5 fouls (Betsson U33,5/1,86 Bet24/U33,5/1,85) til odds 1,85 ved Unibet ― Roman Empire spiller for 4 units
06-07-2010 - 20:30 Fodbold


Fodbold VM: 1/2-finale: Uruguay – Holland

Dommer er Irmatov, der allerede har haft 4 kampe – i gennemsnit 28.25 frispark i de 4 kampe.

Åbningskampen var nervøs, hvilket i indledningen gav rigtig mange frispark – mens kvartfinalen med Argentina – Tyskland bar præg af Argentina, der mistede fatningen og begik uhørt mange frispark i den sidste del af kampen.

Ingen af Irmatov kampe har været over spreadet.

Uruguays kampe snitter 29.6 frispark – ingen over spread.

Hollands kampe snitter 34 frispark – 40 % over spread.

Irmatov er tilbøjelig til at lade spillet fortsætte, hvis det kan lade sig gøre – har ingen interesse i at fløjte kampen i stykker. Han har dømt fabelagtigt, og jeg tror, han kroner det med endnu en super indsats.

Det taler for spillet, at Suarez er ude for Uruguay – han har begået klart flest og modtaget klart flest frispark for Uruguay – involveret i over 20 % af alle frispark i Uruguays kampe.

Senast redigerad av Burn den 2010-07-06 klockan 11:57. Anledning: uppdatering
Burn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 12:36   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Om man ska spela UNDER på frisparkar ska man köra på Nordicbet, då gäller inte offside.
Om man ska spela ÖVER ska man spela hos Betsson, då gäller offside.

Det e mycket viktigt eftersom det brukar bli ca 4-5 offside per match.
Jag tycker inte man kan gå på fyra matcher, framförallt inte blanda ihop gruppspel med en slutspelsmatch med nollade kort.
Korten nollades inte eftergruppspelet, ändå drog folk på sig massa gula kort och blev avstängda, nu kan målvakterna dra på sig ett maskningskort utan problem, även utespelare kan maska till sig kort.
Visst kanske domaren låter matchen gå utan avblåsningar, då kan han få mer problem längre fram, det e inte lätt att hitta rätt nivå.
Spelarna e tröttare, kan dra på sig mer frisparkar...

Vi får se...
jag har väntat länge på denna match och jag gillar linorna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 13:43   #4
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 329
Standard

Över 4.5 kort i matchen kör jag, till 2.050 @ pinnacle.

Ligger på 1.85 på NB, 1.83 på bet365, 1.96 på betsson bl.a.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 13:44   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag älskar latinamerikanska lag när det hettar till, det brukar bli fult helt enkelt.
Att gå på gamla matcher i gruppspelet med öppningsmatch för hemmanation och England e ingen bra måttstock för mig.

Argentina-Tyskland 3 gula e inte heller bra jämförelse, eftersom matchen dog tidigt, jag tror inte Holland krossar Uruguay!
Jag hoppas på en 1-0 ledning för Holland, då kan det dyka upp många fina kontringar och det kan bli fult och grinigt, dessutom vill jag ha ledning för något lag med maskning.
Visst kan Uruguay vara nöjda med med hur långt de gått och kämpa på utan tjafs, men det e inte mitt scenario.

Han dömde en match mellan Quito och man United, trots att det var ett engelskt lag inblandat drog Quito på sig 5 gula och United 1.
Ingen bra måttstock heller men jag menar om man ska ta massa skräpmatcher.
Man kan inte gå på gamla gruppspelsmatcher och en match som dog. Korten e NOLLADE det gör inget om domaren viftar lite med ostskivan och det drabbar ingen. Jag såg många matcher där det skulle ha varit gult kort men domarna gav flera chanser i åttondelsfinalerna.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 13:50   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Över 4.5 kort i matchen kör jag, till 2.050 @ pinnacle.

Ligger på 1.85 på NB, 1.83 på bet365, 1.96 på betsson bl.a.
Mycket bra du gick in i helt rätt läge!

Pinnacle har sänkt linan från 5 till 4,5 och du fick det finaste oddset.
nu e det sänkt till 2,05

Jag kör lagen separat om Holland e för bra och bara springer hem matchen...
Lite fegt men...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 13:56   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Kanske inte bra för våra spel Grekland-Argentina kom denna kommentar

"During the first half, he seemed to be determined to book nobody, he just talked. It´s good to talk, but when you talk and players are still fouling their opponents, you'll have to use your cards. He should have shown two yellow cards when Greek players started fouling Argentinians when they weren´t able to stop them properly. But Irmatov preferred to keep cards into his pockets. Apart from that, there was at least one clear penalty (Milito was held by Kyrgiakos)."

Nu börjar jag bli ännu mer nojjig med korten han vill inte visa kort:
"Uzbek
Although he comes from a dictatorship, Ravshan Irmatov is no authoritarian. While the Argentinians in the first half were spending more and more energy on yelling at the ref, the Uzbek stayed cool. He didn't even book Tevez for his angry gestures."

Stop talk and show cards!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 14:01   #8
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 329
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Mycket bra du gick in i helt rätt läge!

Pinnacle har sänkt linan från 5 till 4,5 och du fick det finaste oddset.
nu e det sänkt till 2,05

Jag kör lagen separat om Holland e för bra och bara springer hem matchen...
Lite fegt men...
De hann ändra precis innan jag bekräftade, men jag körde på 2.05 ändå, rätt bra odds om man jämför med andra bookies.

La även till spelet du tipsade om, ö1.5 kort för Holland. Lite riskabelt att ha båda dessa spel, men oddset var för bra för att skippa=)
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td