Påpekade fel för Expekt - ingen bonus
Bettade lite pengar på UFC 116 i lördags och märkte till min förvåning att spelstoppet på ett par av prelim-matcherna inte var förrän 04:00. Ni som följer UFC vet säkert att prelimsen (förmatcherna) alltid avgörs innan 04:00, det var alltså ett felaktigt satt spelstopp av Expekts bookie. Vill minnas att de berörda matcherna var Kendall Grove vs. Goran Reljic och Brendan Schaub vs Chris Tuchscherer, vilka var öppna för spel trots att en vinnare redan hade utsetts.
Dagen efter mailade jag och påpekade det för Expekt i hopp om att få en liten bonus, men det enda jag fick var ett "Tack för feedbacken". Jag hade ju tidigare läst om folk som har påpekat liknande fel och i sin tur fått en bonus, så därför blev jag lite upprörd.
Tycker ni att jag borde försöka vara på dem lite och har ni några tips på hur jag kan gå tillväga då?
Annars funderar jag på att byta till ett spelbolag som ger sina befintliga kunder regelbundna bonuserbjudanden och inte enbart fokuserar på att knyta åt sig nya kunder (som Expekt). Tips?
Tack på förhand!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|